Przejdź do treści

Panel dyskusyjny: Blaski i cienie marki osobistej pracownika

Karol Stróż
COO Sharebee

Marcin Sokołowski (Sharebee) rozmawia z Mariolą Pasierowską i Andrzejem Włodarskim o tym jak wygląda budowanie marki osobistej na LinkedIn.

  • Z jakimi wyzwaniami wiąże się budowanie marki osobistej na LinkedIn?
  • Jak angażować pracowników w budowanie marki osobistej?
  • Dlaczego warto być aktywnym na LinkedIn?

Andrzej Włodarski– RRP Field Force Executive, ambasador Philip Morris International
Uważa, że cele osiągają ludzie – więc należy ich doceniać za trud, zaangażowanie i ciężką pracę. Nie widzi problemów – widzi wyzwania. Jeżeli coś pójdzie niezgodnie z planem – wykorzystuje to, aby znaleźć możliwości rozwoju.

Mariola Pasierowska– koordynator sprzedaży E.ON Polska S.A.

Karol Stróż
COO Sharebee
Udostępnij:
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu