Szymon Negacz: 10 narzędzi, które wystrzelą Twoją sprzedaż i marketing w przyszłość

Szymon Negacz: 10 narzędzi, które wystrzelą Twoją sprzedaż i marketing w przyszłość

Czas czytania: 37 minut

Szymon Negacz pokazuje narzędzia, które pomogą twoim pracownikom w procesie marketingu i sprzedaży. Jak skrócić czas pracy? Jak korzystać z narzędzi, aby zmaksymalizować efekty dla twojej firmy?

Weronika Drzewińska: Jak zrekrutować programistę, nie tylko na LinkedIn?

Weronika Drzewińska: Jak zrekrutować programistę, nie tylko na LinkedIn?

Czas czytania: 28 minut

Weronika Drzewińska przedstawia koncept EVP. W jaki sposób może wam pomóc przy rekrutacji programistów w waszej firmie? Przeczytaj artykuł i zobacz wystąpienie. 
 

Maja Gojtowska: ABC, a właściwie cały alfabet rekrutacji na LinkedIn

Maja Gojtowska: ABC, a właściwie cały alfabet rekrutacji na LinkedIn

Czas czytania: 25 minut

Jak napisać skuteczne oferty pracy, na które odpowie nam wielu kandydatów? O tym w czasie 4 edycji #LinkedInLocalVirtual opowiadała Maja Gojtowska. Przeczytaj artykuł i zobacz wystąpienie.

 50 liczb, danych i statystyk o LinkedIn, które warto znać w 2022

50 liczb, danych i statystyk o LinkedIn, które warto znać w 2022

Czas czytania: 7 minut

"Mojej grupy docelowej nie ma na LinkedIn". "LinkedIn to głównie serwis, w którym szuka się pracy". "Nie stać mnie na działania na LinkedIn". Takich komentarzy słyszymy na co dzień na tyle dużo, że postanowiliśmy zadziałać.

Jak tworzyć content dla branży budowlanej?

Jak tworzyć content dla branży budowlanej?

Czas czytania: 3 minuty

We współpracy z Sharebee swoje programy employee advocacy i social sellingu realizuje 7 firm z branży budowlanej. Każda z nich ma swoją ścieżkę komunikacji, a działania na Linkedin przekuwa na efektywniejszą sprzedaż, czy budowanie eksperckiego wizerunku.

CASE STUDY: Jak Aluprof wprowadził program Employee Advocacy na międzynarodowe salony?

Czas czytania: 3 minuty

Dwa lata temu Aluprof postanowił wykorzystać w swojej komunikacji i sprzedaży program Employee Advocacy i wdrożyć go razem z Sharebee. Jakie uzyskał efekty?

3 zasady copywritingu dla branży medycznej

3 zasady copywritingu dla branży medycznej

Czas czytania: 3 minuty

Content – komu to potrzebne? Jeszcze kilka lat temu w wielu branżach panowało takie przekonanie. Dziś stanowi fundament komunikacji niemal każdej marki. 

Jak Anna Lewandowska buduje swoją społeczność na LinkedIn?

Jak Anna Lewandowska buduje swoją społeczność na LinkedIn?

Czas czytania: 4 minuty

Co i jak Anna Lewandowska pokaże nam na LinkedIn? W jaki sposób zbuduje biznesową sieć kontaktów?

Jak nie zrobić wideozakalca. Przepis na firmowe wideo w social media

Jak nie zrobić wideozakalca. Przepis na firmowe wideo w social media

Czas czytania: 24 minuty

Występuje: Karol Stróż, COO Sharebee

Sharebee to platforma, która pomaga zwiększać przychody oraz umożliwia docieranie marek do grupy docelowej na niespotykaną dotychczas skalę.

Skontaktuj się z nami

Napisz do nas:

hello@sharebee.pl

Media Społecznościowe: