Marcin Sokołowski
Stanowisko:
CEO, Sharebee
E-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Artykuły

Artykuły tego autora

Czego potrzebujesz by zacząć Social Selling w swojej firmie?

- Odnośnie Social Sellingu coraz rzadziej słyszę pytanie „czy warto to robić?”. Firmy pytają dziś „jak zrobić to dobrze?” - tłumaczy Marcin Sokołowski, CEO Sharebee.

Social Selling czy to ma sens? Sprawdź, co Cię omija, gdy Twojej firmy nie ma w social mediach

Social Selling jest ostatnio bardzo modnym terminem, często przedstawianym jako „magiczna formuła”, która sprawi, że większość problemów na linii marketing i sprzedaż przestanie istnieć, a leady zaczną spływać szerokim strumieniem.

Hashtagi na LinkedIn - co właściwie daje ich stosowanie?

Czym są hashtagi? Czy warto je stosować i jak to robić skutecznie? Gdzie się dodaje hashtagi oraz jak sprawdzić ile osób śledzi dany hasthtag? Sprawdź te i inne informacje, które warto znać stosując hashtagi.

Na czym polega Social Selling

„You network is your networth” czyli wszystko co powinieneś wiedzieć o Social Selling ale bałeś się zapytać.

Pola dodatkowe

Sharebee to platforma, która pomaga zwiększać przychody oraz umożliwia docieranie marek do grupy docelowej na niespotykaną dotychczas skalę.

Skontaktuj się z nami

Napisz do nas:

hello@sharebee.pl

Media Społecznościowe: