Czas czytania: 3 minuty

Dotychczas w wyszukiwarce Google mogliśmy znaleźć jedynie profile użytkowników oraz artykuły publikowane na Linkedin. Do tego ich pozycje szybko osiągały wysokie pozycje na dane frazy, konkurując tym samym z SEO stron firmowych.

Od listopada 2019 Google zaczęło także indeksować posty użytkowników. Działania nie objęły jeszcze Polskich treści, niemniej coraz częściej w wynikach wyszukiwania możemy trafić na zagraniczne posty z Linkedin.

To dość istotna wiadomość dla marketerów i wszystkich dbających o wizerunek w sieci. Indeksowanie postów umożliwi dostęp do treści także osobom spoza Linkedin, a tym samym poszerzy grupę odbiorców oraz wydłuży "czas życia" posta.

Jak sprawdzić czy indeksują się już Wasze posty?

Wpiszcie w wyszukiwarkę następującą treść:
site:linkedin.com“imię i nazwisko” inurl:posts -inurl:pulse

Przykładowo wyszukiwanie Bartka Ziemiańskiego będzie wyglądało następująco:
site:linkedin.com “Bartek Ziemiański” inurl:posts -inurl:pulse

O Autorze
Sharebee
Sharebee
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Drukuj   E-mail