Case Study: Jak wdrożyć Social Selling w dużej organizacji?

Case Study: Jak wdrożyć Social Selling w dużej organizacji?

Czas czytania: 52 minuty

Zapraszamy na panel dyskusyjny o wdrożeniu Social Selling w dużej organizacji. Występują: Joanna Waszak i Marcin Sobiecki.

Joanna Waszak, Marketing B2B @ innogy Polska

Finansistka z wykształcenia, marketingowiec z zawodu i zamiłowania, wolontariusz z potrzeby działania w słusznej sprawie. Od kilkunastu lat zbiera doświadczenia w obszarze marketingu i zarządzania projektami. Od blisko 5 lat związana z marketingiem B2B, a obecnie odpowiada za wdrożenie i rozwój pierwszego programu social selling & employee advocacy w branży energetycznej w Polsce. Event manager z sukcesami, ponad 10 lat temu wraz z zespołem stworzyła zupełnie nową formułę targów turystycznych – impreza w wielkim stylu wróciła do stolicy Dolnego Śląska i do dziś cieszy się uznaniem w branży. Pierwszą edycję odwiedziło ponad 10 tysięcy osób, a ofertę zaprezentowało ponad 200 wystawców z całego świata. Od kilkunastu lat wspiera rozwój kompetencji młodego pokolenia. Jest wolontariuszem międzynarodowego programu edukacyjnego Odyseja Umysłu, który uczy dzieci i młodzież twórczego rozwiązywania problemów. Współtworzy fundację, która w Polsce zbudowała społeczność ponad 10.000 uczestników, wolontariuszy i sympatyków.

Marcin Sobiecki, Dyrektor Digital i Performance Marketing B2B, Orange Polska
Experienced Head Of Digital with a demonstrated history of working in the telecommunications industry. Skilled in Marketing Management, Sales, E-commerce, Business Development, and Marketing Strategy. Strong product management professional graduated from Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.

Miłego oglądania! 🙂

O Autorze
Sharebee
Author: SharebeeEmail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Inne artykuły tego autora


Drukuj   E-mail