Łukasz Kosuniak: 5 przykładów, jak marketing zwiększa produktywność sprzedaży B2B

Łukasz Kosuniak: 5 przykładów, jak marketing zwiększa produktywność sprzedaży B2B

Czas czytania: 50 minut

Jak Łukasz Kosuniak burzy mur pomiędzy działami marketingu i sprzedaży - koniecznie musicie to nadrobić.

Łukasz Kosuniak, CEO oraz Head of Consulting w firmie Grow Consulting.

Praktyk, wieloletni manager marketingu B2B (Samsung, Microsoft). Zarządzał pierwszym w Polsce samodzielnym wdrożeniem systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Przeszkolił kilka tysięcy sprzedawców i marketerów B2B. Obecnie wspiera firmy w opracowaniu i realizacji skutecznej strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi digital marketingu takich jak Marketing Automation, Social Selling, Sales Enablement.
Autor książki „ABC Marketingu B2B” i kilkudziesięciu branżowych publikacji z obszaru Marketingu B2B, Marketing Automation, Sales Enablement. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant.

Miłego oglądania! 🙂

O Autorze
Sharebee
Author: SharebeeEmail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Inne artykuły tego autora


Drukuj   E-mail

Zobacz także