- Czas czytania: 30 minut
Występują: Karolina Gębura-Nowak, Employer Branding & Inclusion&Diversity Manager w Philip Morris International oraz Marcin Sokołowski, CEO Sharebee.
Czym jest dzisiaj LinkedIn? Czy LinkedIn fejsbuczeje? Jak dzielić się wiedzą i jakie treści tworzyć? Jak przyjmować feedback? Na te i inne pytania odpowiadali Anna Rulkiewicz (Prezeska Grupy LUX MED), Artur Wiza (Wiceprezes Asseco Polska) w czasie panelu dyskusyjnego prowadzonego przez Marcina Sokołowskiego z Sharebee.
Jak marketerzy i sprzedawcy mogą wpływać na decyzje zakupowe w branży B2B? Co się dzieje za zamkniętymi drzwiami w firmach naszych klientów? I jak komitety zakupowe wybierają najlepsze oferty? Na te pytania odpowiadał Łukasz Kosuniak w czasie drugiej edycji LinkedIn Local Virtual.
Sharebee to platforma, która pomaga zwiększać przychody oraz umożliwia docieranie marek do grupy docelowej na niespotykaną dotychczas skalę.