Ekspert w stanie nirwany. Zrównoważona strategia komunikacji liderów opini

Ekspert w stanie nirwany. Zrównoważona strategia komunikacji liderów opini

Czas czytania: 25 minut

Występują: Łukasz Malczewski i Piotr Jamrogiewicz z d*fusion communication.

Account Based Marketing on Linkedin. How to make it work

Account Based Marketing on Linkedin. How to make it work

Czas czytania: 25 minut

Występuje Sarunas Sakalauskas, Linkedin Partner Director at Httpool

Linkedin to nie tylko algorytm. Co działa na lata, a co tylko na chwilę

Linkedin to nie tylko algorytm. Co działa na lata, a co tylko na chwilę

Czas czytania: 27 minut

Występuje: Marcin Sokołowski, CEO Sharebee

Korpo bullshit nie działa! Jak zbudować strategię dzielenia się wiedzą i wzmocnić wizerunek marki

Korpo bullshit nie działa! Jak zbudować strategię dzielenia się wiedzą i wzmocnić wizerunek marki

Czas czytania: 25 minut

Występuje: Jakub Sito, Konsultant Marketingu, Dziennikarz

Jak rekrutować na Linkedin?

Jak rekrutować na Linkedin?

Czas czytania: 25 minut

Występuje: Maja Gojtowska, Konsultant i Strateg HR

Hejterzy to nic strasznego. Jak przygotować komunikację i Twoich pracowników na radzenie sobie z hejtem.

Hejterzy to nic strasznego. Jak przygotować komunikację i Twoich pracowników na radzenie sobie z hejtem.

Czas czytania: 25 minut

Występuje: Marcin Sokołowski, CEO Sharebee.

Boss branding – jak liderzy na LinkedIn przyciągają kandydatów?

Boss branding – jak liderzy na LinkedIn przyciągają kandydatów?

Czas czytania: 25 minut

Występuje: Paulina Mazur, Strateg i Konsultant HR.

#AllegroLife – jak wdrożyliśmy program Employee Advocacy w Allegro

#AllegroLife – jak wdrożyliśmy program Employee Advocacy w Allegro

Czas czytania: 25 minut

Występują: Milena Kulon, Employer Branding Specialist @ Allegro Mateusz Jabłonowski, Employer Branding Leader @ Allegro

Czego nauczyliśmy się wdrażając program Employee Advocacy w Philip Morris

Czego nauczyliśmy się wdrażając program Employee Advocacy w Philip Morris

Czas czytania: 25 minut

Występują: Martyna Skalska, Talent Acq.& Employer Branding Executive oraz Dominika Przekopowska, Supervisor People Engagement.

Sharebee to platforma, która pomaga zwiększać przychody oraz umożliwia docieranie marek do grupy docelowej na niespotykaną dotychczas skalę.

Skontaktuj się z nami

Napisz do nas:

hello@sharebee.pl

Media Społecznościowe: