Pracownik na LinkedIn – skarb czy strach Twojej firmy?

Pracownik na LinkedIn – skarb czy strach Twojej firmy?

Czas czytania: 3 minuty

Wiele firm obawia się wprowadzenia programów employee advocacy, bo obecność pracownika w social media to wizerunkowa niewiadoma. Jak się przed tym zabezpieczyć i jak sprawić, żeby program employee advocacy w naszej firmie był efektywny?

Dlaczego Employer Branding potrzebuje liderów na LinkedIn?

Dlaczego Employer Branding potrzebuje liderów na LinkedIn?

Czas czytania: 3 minuty

LinkedIn w Employer Brandingu daje nam nie powodu, żeby potencjalny pracownik do nas aplikował. LinkedIn daje nam dowody. A jaka w tym jest rola dzisiejszych liderów?

Case Study: Employee Advocacy w Mastercard i Adamed

Case Study: Employee Advocacy w Mastercard i Adamed

Czas czytania: 3 minuty

Jak wdrożyć program Employee Advocacy w dużej organizacji? Czy pracownicy odejdą jak zaczną promować się na LinkedIn? Posłuchajcie o wdrożeniu programu Employee Advocacy w Mastercard i Adamed.

Case Study: Jak wdrożyć Social Selling w dużej organizacji?

Case Study: Jak wdrożyć Social Selling w dużej organizacji?

Czas czytania: 52 minuty

Zapraszamy na panel dyskusyjny o wdrożeniu Social Selling w dużej organizacji. Występują: Joanna Waszak i Marcin Sobiecki.

Tomasz Dreslerski: Efektywna transformacja biznesu w erze digital

Tomasz Dreslerski: Efektywna transformacja biznesu w erze digital

Czas czytania: 52 minuty

Jak transformują się biznesy w cyfrowej erze? Zapraszamy na prezentację Dyrektora Sprzedaży B2B Orange Polska, Tomasza Dreslerskiego.

Bartek Ziemiański: Poznaj potencjał Sales Navigatora

Bartek Ziemiański: Poznaj potencjał Sales Navigatora

Czas czytania: 57 minut

Korzystasz z Linkedin Sales Navigator lub zastanawiasz się nad wykupieniem licencji? Poznaj pełen potencjał tego narzędzia.

Łukasz Trzaska: Obalamy mity reklam na Linkedin

Łukasz Trzaska: Obalamy mity reklam na Linkedin

Czas czytania: 54 minuty

Reklamy na Linkedin są drogie? Nie przynoszą efektów? Łukasz Trzaska obala najpopularniejsze mity o reklamach na Linkedin

Grzegorz Miecznikowski: Jak poskromić algorytm LinkedIna w 2020 r.

Grzegorz Miecznikowski: Jak poskromić algorytm LinkedIna w 2020 r.

Czas czytania: 1 godzina 9 minut

Jeśli nie widzieliście na żywo jak Grzegorz Miecznikowski rozbraja algorytm LinkedIn - zobaczcie powtórkę.

Łukasz Kosuniak: 5 przykładów, jak marketing zwiększa produktywność sprzedaży B2B

Łukasz Kosuniak: 5 przykładów, jak marketing zwiększa produktywność sprzedaży B2B

Czas czytania: 50 minut

Jak Łukasz Kosuniak burzy mur pomiędzy działami marketingu i sprzedaży - koniecznie musicie to nadrobić.

Sharebee to platforma, która pomaga zwiększać przychody oraz umożliwia docieranie marek do grupy docelowej na niespotykaną dotychczas skalę.

Skontaktuj się z nami

Napisz do nas:

hello@sharebee.pl

Media Społecznościowe: