Czy CEO powinien być aktywny na LinkedIn?

Czas czytania: 12 minut

Czy CEO powinien być aktywny na LinkedIn? Czy może to mieć wpływ na przychody firmy? Jak zmienia się model biznesowy w erze mediów społecznościowych? Zapraszamy na rozmowę Marcina Sokołowskiego z Dr. Natalią Wiechowski.

Kiedy rozmawiamy z naszymi klientami słyszymy niejednokrotnie pytania o to, jak sprzedawać przez media społecznościowe - nie sprzedając. Mówią: Show Me The Money.

Dlatego też - jak to na pszczoły przystało - rozpoczynamy program #ShowMeTheHoney, w którym będziemy rozmawiać z naszymi Gośćmi na temat nowoczesnego marketingu i sprzedaży. Poruszymy kwestie budowania marki osobistej, wizerunku eksperta, sprzedaży przez Linkedin czy skutecznego content marketingu.

Zaczynamy od rozmowy ze światową ekspertką od personal brandingu - Dr. Natalią Wiechowski. W pierwszym odcinku Marcin Sokołowski pyta o to, czy CEO powinien być aktywny na Linkedin oraz jak zmienia się dzisiejsze podejście konsumentów.

Jak wypowiada się nasza ekspertka, badania wykazują, że konsumenci chętniej kupują od osób, z którymi mają relacje w social mediach i częściej wybierają marki, których prezesi są obecni na LinkedIn i w sposób przejrzysty mówią o wartościach i działaniach swoich firm.

WHY, WHEN i HOW – czyli po co, kiedy i jak prezesi mają budować swoje marki osobiste na LinkedIn, dowiecie się słuchając pierwszego odcinka cyklu #ShowMeTheHoney

Kolejne już niebawem - stay tuned!

O Autorze
Sharebee
Author: SharebeeEmail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Inne artykuły tego autora


Drukuj   E-mail