Czas czytania: 12 minut

Co powstrzymuje prezesów przed prowadzeniem aktywnych działań na LinkedIn? Hejterzy? Konkurecja? Brak reakcji? W drugim odcinku z programu #ShowMeTheHoney, Marcin Sokołowski rozmawia z ekspertką od Personal Brandingu - Dr Natalią Wiechowski

Jeśli masz markę osobistą i wypowiadasz w sieci swoje zdanie, to z dużym prawdopodobieństwem, znajdą się tacy, którzy mają przeciwne stanowisko. Jeśli w dodatku jesteś prezesem dużej firmy, to nie tylko to co mówisz, ale również firma, którą reprezentujesz, może być motywem niepochlebnych wypowiedzi czy hejtu.

Jak CEO mogą radzić sobie z atakami hejterów i jak przekuć je w pozytywną kampanię, usłyszycie w rozmowie Marcina Sokołowskiego z Dr. Natalią Wiechowski, w drugim odcinku cyklu #ShowMeTheHoney.

Oto kilka elementów, które pomogą w odniesieniu sukcesu działań CEO w mediach społecznościowych?

  • monitoring profilu
  • szybka odpowiedź
  • umiejętność przyznawania się do błędów
  • podjęcie dynamicznych działań
  • bycie człowiekiem

Kolejne odcinki już niebawem - stay tuned!

 

O Autorze
Sharebee
Sharebee
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Drukuj   E-mail