Czas czytania: 7 minut

Jak zmienia się model zarządzania w dobie social mediów? Czy nowocześni liderzy firm wciąż opierają się o model piramidy w budowaniu zespołów w organizacji? Czego oczekują konsumenci od naszych marek i do czego potrzebne są w tym social media? Sprawdź.

Posłuchaj rozmowy Marcina Sokołowskiego z globalną ekspertką od Personal Brandingu Dr. Natalią Wiechowski i dowiedz się czego dziś konsumenci oczekują od swoich ulubionych marek i ich szefów.

Światowi CEO wkraczają i uczą się aktywności na LinkedIn nie tylko dlatego, że chcą to zrobić, ale również dlatego że muszą to zrobić. Zmienił się sposób konsumowania produktów i usług przez społeczeństwo i klienci podejmując ostateczne decyzje o zakupie, sprawdzają również w social mediach, postawę i wartości realizowane przez marki, spośród których dokonują wyboru. 

A czy Twoja marka jest dziś obecna w mediach społecznościowych, reprezentowana przez prezesa i kluczowych managerów organizacji czy pracowników? Zobacz co tracisz jeśli tak nie jest.

O Autorze
Sharebee
Sharebee
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Drukuj   E-mail