Jak rozruszać społeczność wokół CEO?

Czas czytania: 12 minut

Spotkaliście się z sytuacją, że ktoś rozpoczyna swoją działalność w mediach społecznościowych, publikuje pierwsze całkiem udane posty, a reakcja sieci jest znikoma? Jak sobie poradziliście w takiej sytuacji?

To trudny moment, szczególnie gdy dotyka marketera lub PR-owca, gdy startuje z profilem CEO, po długich bataliach przekonywania szefa, że warto być aktywnym w social mediach.

Marcin Sokołowski zapytał ekspertkę od Personal Brandingu Dr. Natalia Wiechowski, jak poradzić sobie w takiej sytuacji. Jak zbudować zasięg i zaangażowaną grupę ludzi wokół prezesa naszej spółki.

Sprawdźcie sami:

- dlaczego człowiek jest istotą stadną i jak to wykorzystać?

- jak działa algorytm LinkedIn i jak „pomóc” mu lubić publikacje naszego prezesa?

- jak zbudować zaangażowaną społeczność wokół aktywności CEO na LinkedIn?

Kolejne odcinki już niebawem - stay tuned!

O Autorze
Sharebee
Author: SharebeeEmail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Inne artykuły tego autora


Drukuj   E-mail

Zobacz także