Skąd pomysł na Social Selling w innogy Polska?

Czas czytania: 7 minut

Jak wdrożyć program Social Selling w dużej organizacji? Czy handlowcy odejdą jak zaczną promować się na LinkedIn? I jakie efekty osiągnęło innogy Polska po 4 miesiącach działania programu w firmie? Zobaczcie video case study.

Kiedy klienci w rozmowie o wdrożeniu programu Social Selling mówią nam "Show Me The Money" - odpowiadamy: #ShowMeTheHoney. 

Tak też nazwaliśmy nasz program - cykl filmów o Social Sellingu, Employee Advocacy, obecności na Linkedin, marketingu i sprzedaży.

Dziś przedstawiamy bardzo konkretną odpowiedź jak znaleźć "miód" na Linkedin.
Joanna Waszak – głównodowodząca programu social selling w innogy Polska, w rozmowie z Marcinem Sokołowskim odpowiada:
- jak rozpoczęli program social selling,
- z jakimi wyzwaniami musieli się zmierzyć,
- jak przenieśli handlowców z reala do digitala.

Posłuchajcie o przygotowaniach, starcie projektu i imponujących wynikach osiągniętych w 4 miesiące w firmie innogy Polska.

O Autorze
Sharebee
Author: SharebeeEmail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Inne artykuły tego autora


Drukuj   E-mail

Zobacz także