Czas czytania: 3 minuty

Decyzja o podjęciu współpracy agencji marketingowej i start-upu jasno wynika z potrzeby rynku.

Wzrost popularności Social Sellingu determinuje jego automatyzację i rozwój narzędzi. Jednym z nich jest Sharebee - pierwsza polska platforma pozwalająca na kompleksowe wdrożenie programów Employee Advocacy do firmy. Po wewnętrznych testach, agencja SocialCube wprowadza Sharebee jako stały element swojego pakietu usług.

Po programy Employee Advocacy sięgają już nie tylko małe firmy, ale także duże organizacje, w których zarządzanie treścią oraz zespołem pracowników-ambasadorów, a także mierzenie wyników wymaga dedykowanych narzędzi.

- Po niemal 2 latach prowadzenia programów Employee Advocacy u naszych Klientów obserwujemy, że automatyzacja jest niezbędnym elementem skutecznego programu. Naszym zadaniem jest nie tylko realizować wspólnie z Klientem cele wizerunkowe oraz sprzedażowe, ale także rozwijać kompetencje cyfrowe ambasadorów i po prostu ułatwiać im pracę - wyjaśnia CEO agencji marketingowej, Paweł Mączka.
- Treści publikowane bezpośrednio przez pracowników są bardziej autentyczne niż głos marki. Sharebee rozwiązało problem dystrybucji treści w programach Social Sellingowych podając pracownikom adekwatny content i angażując w jego regularne publikowanie m.in. dzięki grywalizacji i analizie efektów. Treści są zawsze paliwem w projektach Social Sellingowych dlatego cieszymy się na partnerstwo z Social Cubem - komentuje Marcin Sokołowski, CEO Sharebee.

Wdrożenie narzędzia u Klientów owocuje lepszą organizacją pracy, większym zaangażowaniem pracowników-ambasadorów w programy Employee Advocacy, ale także daje większe możliwości analityczne. Wysokiej jakości treści i efektywna dystrybucja pozwalają na maksymalizację wyników całego programu.

 

O Autorze
Sharebee
Sharebee
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Drukuj