#SocialCafe: Czy Social Selling jest dla każdego?

Czas czytania: 15 minut

Czy Social Selling jest dla każdego? - To wyzwanie, jednak przy dobrym planie i konsekwentnych działaniach, mamy dużą szansę na realizację celu! - zapewnia Karol Stróż, COO Sharebee 

Program Social Cafe powstał z potrzeby wymiany doświadczeń, czerpania z różnych perspektyw i dyskusji na temat trendów w nowych mediach. Co dwa tygodnie prowadzący Marlena Stremler i Paweł Mączka z Social Cube spotykają się z ekspertami różnych dziedzin, aby porozmawiać o szeroko pojętym marketingu. Trendy, case study, narzędzia oraz metodyki – biorą na warsztat tematy praktyczne i ważne zarówno z perspektywy osób projektujących komunikację, jak i klientów.

Gościem ostatniego odcinka był Karol Stróż, COO Sharebee. Odpowiada na pytanie "Czy social selling jest dla każdego?" oraz wyjaśnia jak się zabrać za wdrożenie w swojej organizacji

O Autorze
Sharebee
Author: SharebeeEmail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Inne artykuły tego autora

Drukuj