Czas czytania: 6 minut

LinkedIn właśnie udostępnił nową funkcjonalność w angielskiej wersji serwisu, która pomoże Ci znaleźć eksperta w danej dziedzinie.

Ludzie polegają na rekomendacjach, pytamy o porady dotyczące zakupów, jak i o wsparcie w podjęciu decyzji, komu powierzyć realizację projektu. Na LinkedIn często można trafić na tego typu posty, nie ma się co dziwić, nasi znajomi mają wiedzę i chętnie się nią dzielą ze swoją siecią kontaktów. Dla firm i freelancerów jest to najlepszy sposób do przedstawienia swojej oferty poprzez opinie klientów, a dla poszukujących rozwiązań, rekomendacja od znajomego, może być kluczowa do podjęcia decyzji. Własnie dlatego LinkedIn uruchomił narzędzie, które ma pomóc znaleźć Ci w sieci eksperta w dziedzinie, której akurat poszukujesz.

Na razie usługa jest dostępna w angielskiej wersji platformy. Czekamy na informacje kiedy wejdzie do Polski.

Poniżej znajdziesz opis jak to zrobić krok po kroku

Tworząc nowy post w wersji mobilnej angielskiego serwisu, zobaczysz udostępniony przycisk „Find an Expert”.

Po jego kliknięciu wyskoczy Ci okno, w którym możesz wybrać interesującą Cię lokalizację i kategorię np. „marketing”, „typ marketingu” oraz wpisać, krótką informację czego szukasz.

 

Po wypełnieniu pól, LinkedIn automatycznie stworzy za Ciebie draft posta do opublikowania. Tobie pozostaje jedynie sprawdzenie, czy wszystkie dane są odpowiednie i publikacja informacji.

Jak wygląda efekt?

 

 

O Autorze
Bartek Ziemiański
Head of Social Selling Programs
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Gospodarz spotkań LinkedinLocal | Mówca

Drukuj   E-mail