Przywództwo w social media - social media leadership

Przywództwo w social media - social media leadership

Czas czytania: 3 minuty

Z obserwacji ekspertów Hays Poland wynika, że niezwykle pozytywny wpływ na pracowników ma podtrzymywanie ducha zespołu i spójność, płynąca z komunikatów liderów i zarządzających. Jak powinien komunikować się lider w czasie kryzysu Covid-19? O tym na drugiej edycji LinkedIn Local Virtual opowiadał Kuba Sito.

Pracownik na LinkedIn – skarb czy strach Twojej firmy?

Pracownik na LinkedIn – skarb czy strach Twojej firmy?

Czas czytania: 3 minuty

Wiele firm obawia się wprowadzenia programów employee advocacy, bo obecność pracownika w social media to wizerunkowa niewiadoma. Jak się przed tym zabezpieczyć i jak sprawić, żeby program employee advocacy w naszej firmie był efektywny?

Dlaczego Employer Branding potrzebuje liderów na LinkedIn?

Dlaczego Employer Branding potrzebuje liderów na LinkedIn?

Czas czytania: 3 minuty

LinkedIn w Employer Brandingu daje nam nie powodu, żeby potencjalny pracownik do nas aplikował. LinkedIn daje nam dowody. A jaka w tym jest rola dzisiejszych liderów?

Case Study: Employee Advocacy w Mastercard i Adamed

Case Study: Employee Advocacy w Mastercard i Adamed

Czas czytania: 3 minuty

Jak wdrożyć program Employee Advocacy w dużej organizacji? Czy pracownicy odejdą jak zaczną promować się na LinkedIn? Posłuchajcie o wdrożeniu programu Employee Advocacy w Mastercard i Adamed.

Polskie podcasty o marketingu i sprzedaży

Polskie podcasty o marketingu i sprzedaży

Czas czytania: 9 minut

Z okazji Międzynarodowego Dnia Podcastów przygotowaliśmy subiektywną listę najciekawszych polskich podcastów dla marketerów oraz sprzedawców w 2020 roku.

13 najlepszych blogów o marketingu i sprzedaży w 2020

13 najlepszych blogów o marketingu i sprzedaży w 2020

Czas czytania: 6 minut

Z okazji Dnia Blogów przygotowaliśmy subiektywną listę najlepszych blogów dla marketerów oraz sprzedawców w 2020 roku.

Content is King but distribution is a Queen — co to oznacza w praktyce?

Content is King but distribution is a Queen — co to oznacza w praktyce?

Czas czytania: 7 minut

Linkedin pokazuje w swoich badaniach wzrost inwestycji w content marketing pośród wielu firm w Q2 2020. Stworzenie contentu to jedno, ale jak zadbać o odpowiednią dystrybucję?

Strategie contentowe w nowej rzeczywistości. O czym warto pamiętać?

Strategie contentowe w nowej rzeczywistości. O czym warto pamiętać?

Czas czytania: 8 minut

Pod koniec drugiego kwartału 2020, LinkedIn opublikował przewodnik, w którym specjaliści i eksperci z obszaru komunikacji B2B weryfikują, dlaczego teraz content marketing ma aktualnie większe znaczenie, niż kiedykolwiek wcześniej.

Jak zmieniły się ścieżki zakupowe klientów w 2020 roku?

Jak zmieniły się ścieżki zakupowe klientów w 2020 roku?

Czas czytania: 3 minuty

Dystansowanie społeczne oraz wprowadzone obostrzenia zmieniły relację klient – sprzedawca. Jakie nowe strategie sprzedażowe stosują handlowcy oraz na jakie trendy w sprzedaży 2020 warto zwrócić uwagę, sprawdź w naszym artykule.

Sharebee to platforma, która pomaga zwiększać przychody oraz umożliwia docieranie marek do grupy docelowej na niespotykaną dotychczas skalę.

Skontaktuj się z nami

Napisz do nas:

hello@sharebee.pl

Media Społecznościowe: