Webinary Sharebee
Dzielimy się praktyczną wiedzą, która Cię zainspiruje!

Kryzysy w social media: Komu potrzebne jest social media policy?
Społeczność LinkedIn jest jedną z najbardziej wyrozumiałych i najbardziej wspierających. Jednak nie zawsze. Tutaj też łatwo przekroczyć granicę dobrego smaku i wywołać social mediowy kryzys, który odbije się szerokim echem w społeczności, narazi na szwank dobre imię firmy oraz jej pracowników. Jak więc reagować na kryzysy na LinkedIn i jak się do nich przygotować?
Grzegorz Miecznikowski

Jak generować leady na LinkedIn?
Mówi się, że media społecznościowe w branży B2B nie sprzedają. Jednak okazuje się, że nieważne czy masz biznes konsultacyjny, agencję marketingową czy start-up, są one jednym z najlepszych kanałów pozyskiwania klienta. I tak samo jest, jeśli chodzi o LinkedIn.
Grzegorz Miecznikowski

Company Page: Wszystko o treściach
Algorytm treści dla stron firmowych wygląda inaczej niż ten dla profili osobowych. Jakie treści tworzyć, aby uzyskiwać maksimum zaangażowania? Jakie są dobre praktyki? I czy są formaty, w które użytkownicy angażują się bardziej a w inne mniej? Pokażemy CI to wszystko na przykładach z wielu branż i wielu stron firmowych.
Grzegorz Miecznikowski

Jak promować i prowadzić LinkedIn Company Page? Gotowe strategie dla firm
W Polsce założonych zostało dopiero 80 tys. stron firmowych i większość z nich ma mniej niż 50 obserwujących. Strona firmowa na LinkedIn może pomóc nam efektywnie realizować cele biznesowe i wizerunkowe. Jaką strategię przyjąć? Przygotowaliśmy dla Ciebie webinar, na którym poznasz cztery gotowe pomysły na prowadzenie strony firmowej.
Grzegorz Miecznikowski

CEO na LinkedIn. Jak i po co budować swoją markę osobistą?
Globalnie na LinkedIn jest aż 8 761 802 osób na stanowisku Chief Executive Officer. W Polsce znajdziemy ich jedynie 46 tys. Dlaczego nie przodujemy pod tym kątem na żadnym rynku? Ponieważ nadal jako prezesi, liderzy, managerowie, boimy się być poddawani ocenom merytorycznym społeczności zawodowej lub też branży, w której działamy. Jednak to właśnie, według różnych badań, liderom, prezesom i menagerom ufamy bardziej niż komunikacji firmowej. Dlatego warto inwestować w obecność CEO i liderów na LinkedIn.
Grzegorz Miecznikowski