Webinary Sharebee
Dzielimy się praktyczną wiedzą, która Cię zainspiruje!

Jak pisać by algorytm i odbiorcy byli uContentowani
Algorytm treści LinkedIn filtruje i ocenia dziennie ok. 8 milionów postów, wideo, zdjęć i artykułów. I musi je dopasować do zainteresowań i oczekiwań ponad 800 milionów użytkowników. Nie jest to łatwa praca.
Grzegorz Miecznikowski

Jak mierzyć skuteczność programów Social Selling – case study Dell Technologies i Monday Comms
Social selling nie sprowadza się tylko do tego, by sprzedawać poprzez media społecznościowe. A na pewno nie w pierwszej wiadomości 😉

Employee Experience – buzzword czy mierzalny proces biznesowy?
O doświadczeniu klientów słyszymy od zawsze, jednak dopiero ostatnie lata pokazały wagę employee i candidate experience w budowaniu marki pracodawcy i sukcesu finansowego przedsiębiorstwa. Czy EX da się zmierzyć?
Anna Morawiec-Bartosik, Kinga Makowska

10 funkcji LinkedIn Sales Navigator, których nie możesz pominąć w 2023 roku
Sales Navigator nie jest tanim narzędziem. Dlatego warto na bieżąco śledzić zmiany, które są na nim wprowadzane. Odpowiednio wykorzystywać zasoby, do których daje dostęp i dzięki nim pozyskiwać nowych klientów.
Bartek Ziemiański
_thumbnail.png)
Od kontaktu do kontraktu, czyli jak pozyskiwać klientów, konwertując kontakty z LinkedIn
LinkedIn jest świetną platformą budowania wartościowej sieci kontaktów i rozwijania eksperckiej marki osobistej.
Łukasz Kosuniak

Wizerunek CEO w sieci – Boss Branding w praktyce
Budowanie wizerunku marki osobistej jest procesem trudnym i złożonym.
dr Bartłomiej Machnik

Jak rozpocząć program Employee Advocacy w firmie?
W 2023 chcesz wdrożyć program Employee Advocacy w swojej firmie, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać?
Mateusz Jabłonowski

Webinary, jako istotny element strategii Social Selling
Chcesz zacząć robić webinary, ale zastanawiasz się nad ich skutecznością? A co, gdybym powiedziała Ci, że webinary to niezbędny element na każdym etapie lejka marketingowego? Przyjdź na ten webinar, aby dowiedzieć się dlaczego warto je wdrożyć i jakie pierwsze kroki wykonać, aby tego dokonać.
Anna Prończuk-Omiotek

LinkedIn w 2022 roku - ludzie, firmy, trendy, nowości i zmiany
Zastanawiasz się jakie są trendy i nowości na LinkedIn? Jakie zmiany szykują się na platformie w 2022 roku? Podczas webinaru dowiesz się jaki jest pełny i liczbowy obraz demograficzny LinkedIn w Polsce. Poznasz dane o strukturze polskich użytkowników i firm na LinkedIn.
Adrian Gamoń

Pomiar efektywności działań social sellingowych
Przygotowujesz się do przedstawienia pomysłu na działania social sellingowe, ale nie wiesz jak przygotować taki program, aby był efektywny i mierzalny? Chcesz wiedzieć jakie wybrać kryteria pomiaru skuteczności? Nie może Cię zabraknąć na tym webinarze.
Łukasz Kosuniak