Nagranie webinaru z 8 grudnia 2020

9 kroków, dzięki którym wdrożysz w firmie social selling już po Nowym Roku

ROI nie osiągają media społecznościowe. Osiąga je zespół sprzedażowy – oznajmił Douglas Hanna, World Wide Perfomance Marketing Executive w IBM, zaraz po tym jak zobaczył wyniki prowadzonej przez jego zespół kampanii na LinkedIn. I zasadniczo ma rację. Bo sprzedają ludzie, a nie społeczności – i to jest główna zasada social sellingu B2B.

Dla kogo jest ten webinar?

Najbardziej  webinarze skorzystają sprzedawcy i marketerzy, którzy rozważają wdrożenie programu social selling w swojej firmie w celu zwiększania sprzedaży czy liczny wygenerowanych leadów.

Z tego spotkania dowiesz się:

  • czym jest social selling;
  • jak wdrożyć social selling w firmie;
  • jak podzielić zespół sprzedażowy;
  • jak przygotować odpowiednią strategię;
  • jak opracować proces sprzedaży na LinkedIn.

Udostępnij ten webinar znajomym - podziel się wiedzą: