Nagranie webinaru z 23 lutego 2021

Company Page: Wszystko o treściach

Algorytm treści dla stron firmowych wygląda inaczej niż ten dla profili osobowych. Jakie treści tworzyć, aby uzyskiwać maksimum zaangażowania? Jakie są dobre praktyki? I czy są formaty, w które użytkownicy angażują się bardziej a w inne mniej? Pokażemy CI to wszystko na przykładach z wielu branż i wielu stron firmowych.

Dla kogo jest ten webinar?

Webinar dedykowany jest szefom i managerom działów sprzedaży, marketingu i HR w średnich i dużych firmach, którzy rozważają wdrożenie programu Employee Advocacy i szukają do tego optymalnych taktyk oraz narzędzi.

Z tego spotkania dowiesz się:

- jakie dział algorytm treści dla stron firmowych;

- jakie treści tworzyć;

- jakie są dobre praktyki na LinkedIn;

- skąd brać dobre treści na LinkedIn;

- w co angażują się użytkownicy LinkedIn.


Udostępnij ten webinar znajomym - podziel się wiedzą: