Bezpłatny webinar

Jak pisać by algorytm i odbiorcy byli uContentowani

Przedstaw się :)
Nazwisko też :)
Potrzebujemy Twój e-mail do rejestracji
Gdzie pracujesz?
Nie wstydź się :)
Bez tej zgody nie możemy Cię zarejestrować.

Algorytm treści LinkedIn filtruje i ocenia dziennie ok. 8 milionów postów, wideo, zdjęć i artykułów. I musi je dopasować do zainteresowań i oczekiwań ponad 800 milionów użytkowników. Nie jest to łatwa praca.

Algorytm mimo negatywnego feedbacku od wielu osób, spadających zasięgów u wielu, wcześniej wysokozasięgowych użytkowników, zmienia się w dobrą stronę. Na koniec dnia daje nam bowiem coraz większe szanse na interakcje, zdobywanie uwagi oraz na poznawanie interesujących treści od osób, z którymi wcześniej moglibyśmy się nie zetknąć. Grzegorz Miecznikowski podzieli się wskazówkami na to, jakie treści tworzyć i jak liczyć ich efekty.

Grzegorz Miecznikowski - #ZnanyEkspert w obszarze LinkedIn, Social Selling, Employee Advocacy i marketingu

Z tego spotkania dowiesz się:

  • jak działa algorytm treści LinkedIn;
  • czym jest dwell time;
  • jak przeciągnąć algorytm treści na naszą stronę;
  • czemu nie warto patrzeć tylko na zasięgi.

Udostępnij ten webinar znajomym - podziel się wiedzą: