Jak promować i prowadzić LinkedIn Company Page? Gotowe strategie dla firm

W Polsce założonych zostało dopiero 80 tys. stron firmowych i większość z nich ma mniej niż 50 obserwujących. Strona firmowa na LinkedIn może pomóc nam efektywnie realizować cele biznesowe i wizerunkowe. Jaką strategię przyjąć? Przygotowaliśmy dla Ciebie webinar, na którym poznasz cztery gotowe pomysły na prowadzenie strony firmowej.
Dla kogo jest ten webinar?
Najbardziej skorzystają na nim osoby, które zarządzają komunikacją firmową na LinkedIn, uczestniczą bądź, tworzą programy social selling i Employee Advocacy, budują na LinkedIn swoją markę osobistą.
Z tego spotkania dowiesz się:
-
jakie strategie obrać w prowadzeniu strony firmowej,
-
jakie możliwości promocyjne posiada strona firmowa;
-
jakie są dobre praktyki dla company pages na LinkedIn;
-
jakich błędów nie popełniać;
-
jak zwiększać liczbę obserwujących i zaangażowanie pod postami.