Jak wdrożyć Employee Advocacy i social selling w Twojej firmie? Showcase Sharebee.
Kiedy: Czwartek, 22 kwietnia o 10:00

Dla pracodawcy posiadanie ambasadorów to przede wszystkim doskonały sposób na promocję marki pracodawcy – pozyskanie studentów na praktyki i staże, nowych pracowników i zwiększania sprzedaży. Ambasadorów posiadają firmy konsultingowe, FMCG, IT, również budowlane czy z branży wielkiej dystrybucji. Jak wdrożyć taki program w Twojej firmie?
Dla kogo jest ten webinar?
Webinar dedykowany jest szefom i managerom działów sprzedaży, marketingu i HR w średnich i dużych firmach, którzy rozważają wdrożenie programu Employee Advocacy i szukają do tego optymalnych taktyk oraz narzędzi.
Z tego spotkania dowiesz się:
-
po co Ci program Employee Advocacy;
-
jak rozpocząć wdrażanie programu ambasadorskiego w firmie;
-
kto powinien być Twoim ambasadorem;
-
o czym musisz pamiętać wdrażając program ambasadorski;
-
jak możesz wykorzystać Sharebee - pierwszą platformę ułatwiającą wdrażanie i koordynowanie programów social selling i Employee Advocacy.