Bezpłatny webinar

Webinary, jako istotny element strategii Social Selling

Kiedy: Wtorek, 23 listopada o 11:00

Chcesz zacząć robić webinary, ale zastanawiasz się nad ich skutecznością? A co, gdybym powiedziała Ci, że webinary to niezbędny element na każdym etapie lejka marketingowego? Przyjdź na ten webinar, aby dowiedzieć się dlaczego warto je wdrożyć i jakie pierwsze kroki wykonać, aby tego dokonać.

Anna Prończuk-Omiotek - znana w internecie jako AnnaPRO, ponieważ uczy jak robić PROfesjonalne webinary i prezentacje. Wystąpieniami publicznymi i marketingiem zajmuje się od ponad 11 lat. Współpracowała z ponad 250 firmami i instytucjami, takimi jak:

✓ Mercedes-Benz,

✓ TEDx,

✓ Business Link,

✓ Investin.

Wraz z zespołem ekspertów prowadzi projekty lead generation oparte o webinar marketing - począwszy od przygotowania scenariusza webinaru, planu promocji, landing page i zbieranie leadów, aż po premierę webinaru i sprzedaż na webinarach. 1,5 MLN PLN i ponad 200 ciepłych leadów - to efekt 3-miesięcznej kampanii online, którą prowadziła dla jednego z klientów z branży szkoleniowej.

 

Anna jest też trenerem biznesu autorką 3 kursów online, w tym 8-tygodniowego kompleksowego programu “Webinar Master”, opartego o autorską metodę WebinarPRO™.

 

Dla kogo jest ten webinar?

Najbardziej skorzystają na nim osoby, które zarządzają strategią marketingową w firmie i które chcą wdrożyć webinary w swoje działania. Zapraszamy przedsiębiorców, freelancerów i marketerów, którzy zarządzają zarówno markami osobistymi, jak i markami dużych firm.

 

 

Z tego spotkania dowiesz się:

  • Dlaczego marki powinny robić webinary?
  • Na którym etapie lejka marketingowego webinary będą najbardziej przydatne?
  • Jak zrobić pierwsze kroki, aby wdrożyć skuteczny proces organizacji webinarów?

Udostępnij ten webinar znajomym - podziel się wiedzą: