Webinary, jako istotny element strategii Social Selling

Chcesz zacząć robić webinary, ale zastanawiasz się nad ich skutecznością? A co, gdybym powiedziała Ci, że webinary to niezbędny element na każdym etapie lejka marketingowego? Przyjdź na ten webinar, aby dowiedzieć się dlaczego warto je wdrożyć i jakie pierwsze kroki wykonać, aby tego dokonać.
Anna Prończuk-Omiotek - znana w internecie jako AnnaPRO, ponieważ uczy jak robić PROfesjonalne webinary i prezentacje. Wystąpieniami publicznymi i marketingiem zajmuje się od ponad 11 lat. Współpracowała z ponad 250 firmami i instytucjami, takimi jak:
✓ Mercedes-Benz,
✓ TEDx,
✓ Business Link,
✓ Investin.
Wraz z zespołem ekspertów prowadzi projekty lead generation oparte o webinar marketing - począwszy od przygotowania scenariusza webinaru, planu promocji, landing page i zbieranie leadów, aż po premierę webinaru i sprzedaż na webinarach. 1,5 MLN PLN i ponad 200 ciepłych leadów - to efekt 3-miesięcznej kampanii online, którą prowadziła dla jednego z klientów z branży szkoleniowej.
Anna jest też trenerem biznesu autorką 3 kursów online, w tym 8-tygodniowego kompleksowego programu “Webinar Master”, opartego o autorską metodę WebinarPRO™.
Dla kogo jest ten webinar?
Najbardziej skorzystają na nim osoby, które zarządzają strategią marketingową w firmie i które chcą wdrożyć webinary w swoje działania. Zapraszamy przedsiębiorców, freelancerów i marketerów, którzy zarządzają zarówno markami osobistymi, jak i markami dużych firm.
Z tego spotkania dowiesz się:
- Dlaczego marki powinny robić webinary?
- Na którym etapie lejka marketingowego webinary będą najbardziej przydatne?
- Jak zrobić pierwsze kroki, aby wdrożyć skuteczny proces organizacji webinarów?