Wizerunek CEO w sieci – Boss Branding w praktyce
Budowanie wizerunku marki osobistej jest procesem trudnym i złożonym.
W dobie mediów społecznościowych jako głównego środka komunikacji, świadomość i profesjonalnie zbudowana marka osobista CEO, może przełożyć się na realizację celów biznesowych.
Po to wyodrębnił się boss branding, aby pomóc liderom firm w reprezentowaniu organizacji na zewnątrz. Bartłomiej Machnik przedstawi podczas webinaru najbardziej skuteczne sposoby na budowanie marki osobistej w sieci, które będą dostosowane do pozycji, odpowiedzialności oraz roli kadry managerskiej we współczesnym biznesie.
dr Bartłomiej Machnik, MBA
Doradca wizerunkowy kadry C-Level w obszarze boss brandingu.
Z tego spotkania dowiesz się:
- Triada wizerunkowa – świadomość, mentalność i emocje
- Boss Branding – dlaczego nie personal branding?
- Sotrytelling i sposób komunikacji kadry managerskiej – case study
- Jak wykorzystać serwis LinkedIn w budowaniu marki osobistej?