Webinary Sharebee
Dzielimy się praktyczną wiedzą, która Cię zainspiruje!

Networking, sprzedaż i InMaile. Jak pisać, jak robić prospecting, jak budować relacje?
Jak nas widzą, tak nas piszą. Powiedzenie stare, ale aktualne. Użytkownicy LinkedIn wysyłają coraz więcej zaproszeń i wiadomości InMail. Neha Mandhani, specjalistka LinkedIn, obliczyła że w pełni spersonalizowane wiadomości generują aż o 15% lepsze efekty, niż wiadomości sprzedażowe, które są wysyłane na zasadzie kopiuj-wklej, jedynie ze zmienionym imieniem czy nazwiskiem. Jak jednak napisać dobrze spersonalizowanego InMaila sprzedażowego lub zaproszenie do kontaktu? Tego dowiesz się na naszym webinarze.
Grzegorz Miecznikowski

9 kroków, dzięki którym wdrożysz w firmie social selling już po Nowym Roku
ROI nie osiągają media społecznościowe. Osiąga je zespół sprzedażowy – oznajmił Douglas Hanna, World Wide Perfomance Marketing Executive w IBM, zaraz po tym jak zobaczył wyniki prowadzonej przez jego zespół kampanii na LinkedIn. I zasadniczo ma rację. Bo sprzedają ludzie, a nie społeczności – i to jest główna zasada social sellingu B2B.
Grzegorz Miecznikowski

Algorytmy treści LinkedIn. Jak tworzyć angażujący content?
Przez dwa ostatnie lata algorytm treści LinkedIn przyczynił się do 50% zwiększenia wirusowości contentu zamieszczanego na tym portalu. Wzrost użytkowników wymusił jednak zmiany w algorytmie i sposobie oceniania naszego contentu. Jak dzisiaj działa algorytm treści LinkedIn i jak można go "oszukać"?
Grzegorz Miecznikowski

LinkedIn SEO. Jak zoptymalizować swój profil pod kątem widoczności sprzedaży?
Mimo że na LinkedIn jest coraz bardziej tłoczno, osoby które inwestują czas i wysiłek w stworzenie swojej unikalnej obecności w tej sieci społecznościowej zobaczą naprawdę spory zwrot z inwestycji. Zwłaszcza jeśli mówimy o konwersji sprzedażowej, nowych kontaktach i okazjach biznesowych.
Grzegorz Miecznikowski

Nowości na LinkedIn. Jak możesz wykorzystać je w swoim marketingu i sprzedaży?
LinkedIn ma być nie tylko miejscem do wyszukiwania nowych kontaktów. Ma być przede wszystkim portalem do nawiązywania głębokich relacji zawodowych i rozwoju. Dlatego też w najbliższym czasie wprowadzonych zostało kilka mniejszych i większych zmian, które mają pomóc użytkownikom w pełni wykorzystać potęgę LinkedIn.
Grzegorz Miecznikowski