Webinary Sharebee
Dzielimy się praktyczną wiedzą, która Cię zainspiruje!

Jak uchronić się przed botami, niechcianymi sprzedawcami i zadbać o jakość feedu na LinkedIn?
Zastanawiasz się kto ma dostęp do Twojego maila? Chcesz zabezpieczyć się przed botami? Nie chcesz otrzymywać reklam? Uważasz, że LinkedIn fejsbuczeje? A może po prostu nieumiejętnie skonfigurowałeś lub skonfigurowałaś swoje ustawienia? O tym jak zadbać o swój profil, dane oraz skąd pobrać historię postów, dowiesz się z naszego webinaru.
Grzegorz Miecznikowski

Nowości i zmiany w algorytmach LinkedIn
Zastanawiasz się czym jest rating profilu? Jaki wpływ ma pozycjonowanie Cię w wyszukiwarce i jak zmienia się LinkedIn SEO? Chcesz wiedzieć czym jest dwell time i jak wpłynie na niego wydłużenie maksymalnej liczby znaków w poście? Nie może Cię zabraknąć na tym webinarze.
Grzegorz Miecznikowski

Social Selling. Co musisz wiedzieć zanim zaczniesz?
Firmy z sektora B2B, które wdrożyły social selling i używają LinkedIn w swojej strategii, integrując w tej jednej dziedzinie contentowe, sprzedażowe i działania marketingowe osiągnęły zawrotne rezultaty jeśli chodzi o otrzymywane z działań ROI. Chcesz zwiększyć swoją sprzedaż? Przyjdź na nasz webinar.
Grzegorz Miecznikowski

Jak stworzyć strategię social media i jaki budżet przeznaczyć?
Portale społecznościowe to, dla firm każdej wielkości, platformy z wielkim potencjałem wizerunkowym i sprzedażowym. Wydatki na reklamę online do końca roku mają wzrosnąć o 54 proc. Na reklamę tradycyjną marketerzy będą wydawać jedynie o 4 proc. więcej swoich budżetów.
Dobrze dobrana strategia działań w social media oraz dobrze przemyślany budżet, przyniosą Tobie i Twojemu zespołowi lepsze wyniki wizerunkowe i sprzedażowe.
Grzegorz Miecznikowski

Kryzysy w social media: Komu potrzebne jest social media policy?
Społeczność LinkedIn jest jedną z najbardziej wyrozumiałych i najbardziej wspierających. Jednak nie zawsze. Tutaj też łatwo przekroczyć granicę dobrego smaku i wywołać social mediowy kryzys, który odbije się szerokim echem w społeczności, narazi na szwank dobre imię firmy oraz jej pracowników. Jak więc reagować na kryzysy na LinkedIn i jak się do nich przygotować?
Grzegorz Miecznikowski