Działania EB Lidl Polska w social mediach – Michał Lisiak
Róbmy profile społecznościowe marek dla naszych odbiorców, nie dla nas.
Tak radził Michał Lisiak w swojej prezentacji dotyczącej działań Employer Brandingowych Lidl Polska, które widoczne są w mediach społecznościowych.
Podstawą jest synergia działań, tak aby komunikacja w ramach marki pracodawcy i marki konsumenckiej był spójna.
Podczas wystąpienia omawiał kampanie:
🟡 Jesteś LIDLealny?
🟡 Nice to Lidl You
🟡 Lidl trainee
🟡 The Lidl Way to Career
🔵 Pol’ and Rock
Takich efektów nie byłoby też, gdyby nie ludzie – zaangażowany i różnorodny team ambasadorów i ambasadorek #LinkedinNinja. Plus oczywiście zaangażowanie managementu i #bossbranding 😎.
Swoimi sukcesami i potknięciami podzielił się Michał podczas 7. edycji #LinkedinLocalVirtual. Zapraszamy do obejrzenia nagrania!
Podsumowanie graficzne przygotowała Sylwia Chmielewska.