Warsztaty LinkedIn

Jesteśmy praktykami. Nie robimy szkoleń tylko warsztaty, które uczestnicy oceniają na 9.2 w 10-stopniowej skali. Przeprowadzamy ok. 100 zamkniętych warsztatów rocznie, dbając o ich jakość, merytorykę i zaangażowanie uczestników.

Co klienci mówią o naszych warsztatach?

01

Kamila Łopińska z CSHARK

Sharebee podzieliło się z nami cennymi wskazówkami, jak wykorzystać LinkedIn. Efekty obserwowaliśmy na bieżąco, jeszcze w trakcie szkolenia.

Co ważne, rzadkie i bardzo profesjonalne – nie zostaliśmy po szkoleniu pozostawieni samym sobie. Nadal otrzymujemy od Sharebee wsparcie i wiemy, że możemy na nich liczyć.

02

Anna Chimkowska z EY

Marcin i Bartek zebrali same pochwały już po pierwszym dniu szkolenia, a trafili na wymagających odbiorców.

Niesamowita wiedza w obszarze LinkedIn, dużo praktycznych przykładów, warsztatowy charakter, wspomaganie osób, które zgubiły gdzieś jeden z kolejnych kroków, ale też duża otwartość w dzieleniu się wiedzą – to aspekty, które mnie urzekły.

03

Michał Kozaczyński z Baker McKenzie

Miałem przyjemność współpracować z Sharebee przy okazji szkoleń z LinkedIn, które były zorganizowane dla prawników kancelarii Baker McKenzie.

Marcin Sokołowski wraz z Bartkiem Ziemiańskim poprowadzili je w sposób profesjonalny, z pełnym zaangażowaniem pokazując zarówno dużą wiedzę merytoryczną, jak i praktyczne podejście do wykorzystania LinkedIn’a w budowaniu marki osobistej oraz social sellingu.

04

Daniel Szczęśniewski z Atman

Dziękuję za dobrą pracę włożoną w przekazanie niuansów social sellingu zespołowi Atmana.

Nie tylko chodzi o sprawność merytoryczną, ale także dobre przykłady i wplatanie „między przecinkami” haseł, sytuacji, problemów bardzo kontekstowych. Takich, które funkcjonują nie tylko w naszej branży, ale są też realnym doświadczeniem naszego zespołu i wyzwaniami, z którymi się zespół zetknął. Gratuluję intuicji i wcześniejszego rozpoznania „kuchni”. Well done!

Sprawdź, jak prowadzimy warsztaty z LinkedIn

01

Praktyczne przykłady

Bartek Ziemiański

W Sharebee nie wierzymy w sytuację typu “szewc bez butów chodzi”.

Cały nasz zespół działa aktywnie w social mediach, testuje rozwiązania, dzieli się wiedzą, odpowiada na komentarze. Wszystko po to, żeby warsztaty prowadzić w oparciu o realne case’y, a nie mądrości zaczerpnięte od amerykańskich guru.

02

Budowanie nawyków

Marcin Sokołowski

Wiemy, jakie przeszkody (mentalne i organizacyjne) trzeba pokonać, żeby zacząć aktywnie działać na LinkedIn.

Rozbrajamy typowe obawy, sprawiamy, że pracownicy czują się komfortowo w social mediach, rozumieją mechanikę ich działania. Dajemy im gotowe algorytmy działania, udostępniamy narzędzia, budujemy nawyki tak, by mogli działać regularnie i skutecznie.

03

Natychmiastowe efekty

Karol Stróż

Nasza praca zaczyna się na długo przed warsztatem. Robimy ankietę, by poznać stopień zaawansowania i oczekiwania uczestników.

Zbieramy materiały, przygotowujemy grafiki, opracowujemy propozycje tekstów. Dzięki temu osoby uczestniczące w warsztatach są w 100% zaangażowane i na bieżąco sprawdzają i realizują określone zadania.

04

Ciągle zapylamy

Anna Wawszkiewicz

Robimy ponad 100 zamkniętych warsztatów rocznie. Szkolimy klientów z wielu branż i krajów.

Organizujemy #LinkedinLocalVirtual – największą onlajnową konferencję społeczności LinkedIn w Polsce, na której uczestnicy zadają tysiące pytań, a my i nasi eksperci sprawdzamy, testujemy i odpowiadamy.

 

 

05

To gra zespołowa

Paulina Sacha

Programy Employee Advocacy i Social Selling to gra zespołowa. Szkolimy ambasadorów i ambasadorki – zarówno na poziomie podstawowym jak i zaawansowanym.

Prezentujemy najlepsze praktyki, ale też to, czego nie warto  robić w social mediach. Pokazujemy jak pisać treści, angażować, świadomie budować sieć kontaktów. Szkolimy między innymi z narzędzi, np. Sales Navigator.

LinkedIn to platforma, na której można znaleźć nie tylko pracę, ale także mentora, inwestora lub partnera biznesowego. Wszystko zależy od twojego podejścia.

Reid Hoffman, założyciel LinkedIn

Dlaczego warto publikować na LinkedIn

1 mld
interakcji miesięcznie odbywa się na platformie
7 mln
użytkowników i użytkowniczek w Polsce – dane 2/2024
5 000 osób
rejestruje się co miesiąc

Jakie szkolenia możesz zrobić z Sharebee?

Praktycznie każde dotyczące Linkedina. Szkolimy Twoich pracowników, kadrę zarządzającą, HRowców, marketingowców i handlowców. Mamy również dedykowane szkolenia dla liderów, managerów C-level, jak i osób zarządzających firmowymi social mediami.

01

Profil firmowy na LinkedIn

Podczas warsztatu przeprowadzimy Cię przez konfigurację company page, budowanie strategii komunikacji oraz tworzenie treści na potrzeby komunikacji firmowej.

02

Employee Advocacy

Kompleksowe, 3-modułowej warsztaty dla Twoich ambasadorów, tak by mogli płynnie wejść w świat social mediów.

03

Social Selling

Warsztaty z Social Sellingu pokazują jak znajdować, docierać i budować relacje z istniejącymi i potencjalnymi klientami w mediach społecznościowych.

04

Treści – jak mówić, żeby nas słuchano

Wstęp, rozwiniecie zakończenie. Tego uczą nas w szkole. Architektura informacji w mediach społecznościowych powinna być inna, jeśli chcemy by nas przekaz dotarł do grupy docelowej. Jaka? Tego właśnie uczymy na warsztatach.

05

Boss Branding

Warsztat Lider na LinkedIn pokazuje różne strategie budowania marki osobistej oraz pokazuje cele jakie można osiągać wpływając na otoczenie organizacji jak i do wewnątrz firmy.

06

Linkedin Sales Navigator

Warsztat pokazujący Social Selling z użyciem natywnego narzędzia Linkedin do prospectingu. Dostarczamy licencje, szkolimy na narzędziu, pokazujemy procesy, KPI i najlepsze praktyki.

Porozmawiajmy o szkoleniu dla Twojego zespołu