Tworzenie contentu

Przygotowujemy posty, artykuły, grafiki, materiały video. Wiemy, jak pisać, żeby ludzie chcieli słuchać i angażować się pod postami. Rozumiemy branże i specyfikę klientów, aby biblioteka ich treści na platformie była różnorodna i atrakcyjna.

Co klienci mówią o naszym zespole contentowym?

01

Wojciech Brożyna z Aluprof

W strategii komunikacji co raz większą rolę odgrywają pracownicy firmy, którzy najlepiej świadczą o biznesie. Stanowią największą wartość firmy, co więcej – są wiarygodnym źródłem informacji organizacji.

Sharebee daje możliwość aktywnego wejścia pracowników w medium, jakim jest LinkedIn oraz pozbycia się strachu przed udostępnieniem treści. Mamy gotową bazę treści, które są właściwe, sprawdzone i bezpieczne.

 

 

 

 

02

Martyna Skalska z Philip Morris International

Tematy i treści, które otrzymujemy od zespołu contentowego są z nami omawiane i przygotowywane, tak aby w 100% odpowiedzieć na potrzeby naszych ambasadorów i ambasadorek w programie.

Dużo czasu jest poświęcane na zrozumieniu naszych potrzeb i dostosowywaniu treści na bazie naszej informacji zwrotnej. Zespół rozmawia, słucha, rozmawia, wdraża poprawki, usprawnienia. To mega otwartość, która ułatwia współpracę i zadowolenie obu stron.

03

Joanna Waszak z E.ON Polska

Platforma Sharebee pozwala nam skutecznie dystrybuować treści w mediach społecznościowych. Mamy je wszystkie skategoryzowane i zebrane w jednym miejscu.

Widzimy, które są najbardziej interesujące dla naszej grupy docelowej i którzy pracownicy są najlepszymi influencerami.

04

Grzegorz Piwowar z Advantech

Dobrze jest współpracować na partnerskich zasadach. Zespół Sharebee, to grupa ludzi, na których zawsze możemy liczyć – bez względu na to czy kwestia dotyczy małej funkcjonalności na platformie, posta, czy wdrażanej koncepcji.

Wsparcie, zaangażowanie i chęć pomocy są zawsze odczuwalne. Bardzo to cenię.

Sprawdź, jak pracuje nasz zespół contentowy

01

Specjaliści branżowi

Małgorzata Zdanowicz

Dopasowujemy osoby z zespołu ze względu na doświadczenie w danej branży. Przygotowujemy treści m.in. dla branży technologicznej, finansowej, motoryzacyjnej, TSL, przemysłu, real estate, firm produkcyjnych, farmaceutycznych, FMCG.

02

Sprawdzony proces

Paulina Sacha

Nasz proces wspiera dedykowany workflow dostarczania i weryfikacji treści na platformie.

Obejmuje m.in. research, drafty, weryfikację merytoryczną i graficzną, aż do finalnej wersji zaakceptowanej przez klienta.

03

Różnorodne formaty

Karol Stróż

Zespół grafików i dedykowane studio nagrań w Warszawie – z nami możesz wypłynąć na szersze wody. Doradzimy, nagramy, zmontujemy.

Teksty, grafika, video, webinary, podcasty – żaden z tych formatów nie jest nam straszny.

04

Wsparcie redakcyjne

Tomasz Kozubal

Twoi ambasadorzy potrafią pisać najlepsze treści. Są ekspertami i ekspertkami w swojej branży.

Pomożemy Twoim pracownikom doszlifować ich posty, tak aby stawali się coraz pewniejsi w działaniach na LinkedIn.

05

Doradztwo i konsultacje

Oliwia Łukowska

Wspólnie pracujemy nad strategią komunikacji i poszczególnymi kampaniami, tak aby zespół ambasadorów i ambasadorek szeroko nagłaśniał ważne dla Was tematy. 

Jesteśmy na bieżąco zarówno z tym, co dzieje się w danej branży, jak i z wydarzeniami wewnątrz firmy. Trzymamy rękę na pulsie!

Jeśli chcesz dotrzeć do tysięcy uszu, zacznij mówić setkami ust. Oddaj głos swoim pracownikom.

Trochę twardych danych

13 osób
zajmuje się tworzeniem treści – contentowcy, graficy, montażyści.
1000+
postów miesięcznie jest umieszczanych na naszej platformie, wartościowe paliwo do publikowania na LinkedIn.
5 języków
oprócz polskiego, pracujemy też z angielskim, niemieckim, hiszpańskim, włoskim, rosyjskim contentem.

Jak wygląda współpraca z Sharebee?

Wsparcie w tworzeniu treści zaczynamy od poznania klienta. Chcemy przecież mówić wspólnym językiem.

01

Spotkanie wstępne

Omówimy Twoje potrzeby w zakresie wsparcia zespołu contentowego i celu jaki chcesz osiągnąć.

02

Warsztaty contentowe

Wypełniamy briefy, definujemy tematy, języki, grupę docelową, ton of voice, kanały komunikacji. Definujemy źródła contentu, tematy potencjalnie niebezpieczne i narrację, którą chcielibyśmy wspierać. Twoi ludzie szkolą nas, jeśli branża lub produkty są specyficzne.

03

Przejrzysta wycena

Dostajesz od nas wycenę opisującą zakres, ilość, formaty i języki. Formalizujemy współpracę.

04

Indywidualna opieka

Poznajesz osoby z naszego zespołu, które będą dostarczać content. Ustalamy role w procesie dostarczania i akceptacji contentu po obu stornach. Treści dostarczamy w cyklach miesięcznych.

05

Tworzenie treści

Szykujemy bibliotekę treści, definiujemy role moderatorów i administratorów na platformie zgodnie z procesem dostarczania treści. Analizujemy wyniki, zbieramy feedback – tak by kolejne treści były coraz lepsze.

Porozmawiamy o tym, jak wspólnie robić dobre treści