Przejdź do treści

AI: chwilowy buzz czy nowe otwarcie? – Tomek Graszewicz i dr Maciej Chrzanowski

Sharebee

Nie ma obecnie dobrej konferencji marketingowej bez tematu #AI 😎.

Dlatego temat ten wieńczy trzeci dzień #LinkedinLocalVirtual.

🟡 Jakie jest realne wykorzystanie narzędzi i technologii AI w marketingu i sprzedaży?

🟡 Czy nazwa AI nie jest nadużywane przez dostawców, bo dzięki temu klienci kupują?

🟡 Jakich efektów można się spodziewać sięgając po rozwiązania AI ?

🔵 Które narzędzia warto poznać i przetestować?

Na scenie #LinkedinLocalVirtual razem z Karolem Stróżem (COO Sharebee) dyskutują dr Maciej Chrzanowski (Head of No-Code Automation mobitouch) i Tomek Graszewicz (CEO Shake the Cake).

Zachęcamy do obejrzenia całego nagrania!

 

 

Sharebee
Udostępnij:

Przeczytaj także

Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu