Przejdź do treści

AI w social mediach – Karol Stróż

@editors
Content Manager

Co jest przeciwieństwem sztucznej inteligencji? Naturalna głupota 😎.

Ten cytat od Karol Stróża zostanie z nami na długo. Nie na darmo nazywany jest królem sucharów.

W tej edycji #linkedinlocalvirtual prowadził cała konferencję, ale też dzielił się wskazówkami dotyczącymi mądrego wykorzystania narzędzi AI w social mediach.

Kilka tipów z tego wystąpienia:

🔵 Human Touch – zawsze dodawaj coś od siebie, to wzmacnia autentyczność,

🔵 Poprawiaj do skutku treści wygenerowane przez AI. Nie warto publikować ich jako kopiuj/wklej, bo to od razu widać,

🔵 Wykorzystaj możliwości sztucznej inteligencji w trakcie prowadzenia programu ambasadorskiego – od rekrutacji, po analizę profili, po pomysły na treści i tworzenie multimediów. W tym oczywiście pomoże nasza szerbiowa mAIa.

  

Polecane przez Karola programy to: Crystal, BuzzSumo, AnswerThePublic, Google Trends, Feedly, Quora, Monkey Learn, Jasnopis, Hemingway, Grammarly,

Tworzenie i generowanie grafik

Infografiki – Piktochart. Wideo – lumen5 i zubtitle. Automatyczne reformatowanie – Klap.

I pamiętaj – technologia nie powinna nas zastąpić, ale pomóc nam w tym, żeby osiągnąć więcej mniejszym wysiłkiem.

Podsumowanie graficzne wystąpienia przygotowała Sylwia Chmielewska.

Zarządzanie programem Employee Advocacy – platforma Sharebee

Platforma Sharebee umożliwia śledzenie działań ambasadorów i ambasadorek na wielu poziomach – od zasięgów, poprzez % publikacji własnych, przyrost sieci czy zebrane w programie punkty. To centrum zarządzania programami Employee Advocacy i Social Selling.

Umów bezpłatne demo, tak aby poznać w pełnie jej możliwości, ale też porozmawiać z nami o tym, jak rozpocząć program.

  

@editors
Content Manager
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu