AI w social mediach – Karol Stróż
Co jest przeciwieństwem sztucznej inteligencji? Naturalna głupota 😎.
Ten cytat od Karol Stróża zostanie z nami na długo. Nie na darmo nazywany jest królem sucharów.
W tej edycji #linkedinlocalvirtual prowadził cała konferencję, ale też dzielił się wskazówkami dotyczącymi mądrego wykorzystania narzędzi AI w social mediach.
Kilka tipów z tego wystąpienia:
🔵 Human Touch – zawsze dodawaj coś od siebie, to wzmacnia autentyczność,
🔵 Poprawiaj do skutku treści wygenerowane przez AI. Nie warto publikować ich jako kopiuj/wklej, bo to od razu widać,
🔵 Wykorzystaj możliwości sztucznej inteligencji w trakcie prowadzenia programu ambasadorskiego – od rekrutacji, po analizę profili, po pomysły na treści i tworzenie multimediów. W tym oczywiście pomoże nasza szerbiowa mAIa.
Polecane przez Karola programy to: Crystal, BuzzSumo, AnswerThePublic, Google Trends, Feedly, Quora, Monkey Learn, Jasnopis, Hemingway, Grammarly,
Tworzenie i generowanie grafik
Infografiki – Piktochart. Wideo – lumen5 i zubtitle. Automatyczne reformatowanie – Klap.
I pamiętaj – technologia nie powinna nas zastąpić, ale pomóc nam w tym, żeby osiągnąć więcej mniejszym wysiłkiem.
Podsumowanie graficzne wystąpienia przygotowała Sylwia Chmielewska.
Zarządzanie programem Employee Advocacy – platforma Sharebee
Platforma Sharebee umożliwia śledzenie działań ambasadorów i ambasadorek na wielu poziomach – od zasięgów, poprzez % publikacji własnych, przyrost sieci czy zebrane w programie punkty. To centrum zarządzania programami Employee Advocacy i Social Selling.
Umów bezpłatne demo, tak aby poznać w pełnie jej możliwości, ale też porozmawiać z nami o tym, jak rozpocząć program.