Przejdź do treści

Błędy w programie Employee Advocacy – Marcin Sokołowski

Sylwia Chmielewska
Marketing Managerka w Sharebee

Programy Employee Advocacy to obszar, który w Sharebee mamy zgłębiony wzdłuż i wszerz. Prowadzimy je z naszymi klientami od lat i wiem, jakie błędy można popełnić – bo sami byliśmy w tym miejscu.

A jak wiadomo, dobrze jest się uczyć na błędach – najlepiej tych cudzych 😎 Tutaj garść wskazówek od Marcin Sokołowski:

  • świadomie wybierz ownera programu i przygotuj się dobrze do startu (to ok. 3 mies.)
  • liczą się cele różnych działów, wtedy zadbasz o różnorodne treści i większą widoczność, mogą być różne:
    Zarząd – Boss Branding
    Sprzedawcy – Social Selling
    Marketing – brand awareness
    HR = EB, przyciąganie talentów
  • Zasady programu – jasne, spisane, znane ambasadorom,
  • Komunikacja programu w wielu kanałach,

Posty promocyjne i pisanie tylko o produktach czy dodawanie linków do ogłoszeń rekrutacyjnych nigdy się nie sprawdzi, ambasadorzy to nie słupy ogłoszeniowe.

  • W trakcie rekrutacji zadbaj o komunikację benefitów, sprawdza się reguła niedostępności i zasada „will nie skill”, zaangażuj zarząd,
  • Wspieraj pracowników w tworzeniu treści – tutaj sprawdza się oczywiście biblioteka treści i szkolenia LinkedIn – zapraszamy do Sharebee 😎
  • I na koniec – nie pudruj rzeczywistości, wybierz dobry moment na start.

Platforma Sharebee wspiera zarządzanie programami ambasadorskimi. Umów bezpłatne demo i porozmawiajmy o tym, co możemy razem zrobić.

Marcin Sokołowski_Błędy w programach Employee Advocacy_LinkedinLocalVirtual by Sharebee_grafika Sylwia Chmielewska_

Posumowanie graficzne wystąpienia opracowała Sylwia Chmielewska (rysuję EVENTY).

Sylwia Chmielewska
Marketing Managerka w Sharebee
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu