Przejdź do treści

Działania EB Lidl Polska w social mediach – Michał Lisiak

Sharebee

Róbmy profile społecznościowe marek dla naszych odbiorców, nie dla nas.

Tak radził Michał Lisiak w swojej prezentacji dotyczącej działań Employer Brandingowych Lidl Polska, które widoczne są w mediach społecznościowych.

Podstawą jest synergia działań, tak aby komunikacja w ramach marki pracodawcy i marki konsumenckiej był spójna.

Podczas wystąpienia omawiał kampanie:

🟡 Jesteś LIDLealny?

🟡 Nice to Lidl You

🟡 Lidl trainee

🟡 The Lidl Way to Career

🔵 Pol’ and Rock

Takich efektów nie byłoby też, gdyby nie ludzie – zaangażowany i różnorodny team ambasadorów i ambasadorek #LinkedinNinja. Plus oczywiście zaangażowanie managementu i #bossbranding 😎.

Swoimi sukcesami i potknięciami podzielił się Michał podczas 7. edycji #LinkedinLocalVirtual. Zapraszamy do obejrzenia nagrania!

Podsumowanie graficzne przygotowała Sylwia Chmielewska.

EB Lidl Polska Michał Lisiak

 

 

Sharebee

Przeczytaj także

Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu