Fame LLV: „Jestę influencerę” – Czy LinkedIn zmierza w stronę celebrytów od wszystkiego?
Wojciech Herra i Artur Kurasiński dyskutują z Marcinem Sokołowskim (Sharebee) na temat influencerów.
- Czy na social mediach spotykamy się z uproszczoną komunikacją?
- Na czym się zna influencer?
- Jaka jest autentyczność influncerów?
Artur Kurasiński – przedsiębiorca, twórca i inwestor
Przedsiębiorca, twórca, inwestor, obserwator zjawisk związanych z technologią. Autor książek, gier i komisów edukacyjnych o nauce i technologii z serii „Róża, a co chcesz wiedzieć?”. Tech-realista. Cyfrowy narrator, kurator i kreator. Od ponad dwóch dekad obserwuje i tłumaczy wpływ technologii na nasze życie. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów oraz podcastów kurasinski.com. Prelegent i uczestnik najważniejszych konferencji technologicznych w Polsce. Współtwórca najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów Aula Polska oraz nagród Aulery. Prywatnie ojciec Róży i Maliny, miłośnik halowej piłki nożnej, komiksów i filmów S-F oraz role-playing games.
Wojciech Herra – szkoleniowiec, podcaster, wykładowca
Jeśli jest coś co naprawdę lubi robić to sprzedaż. Uwielbia podejmować decyzję, że „ta i ta firma będzie moim Klientem”, a następnie przeprowadzić cały proces sprzedaży od zdefiniowania osób decyzyjnych, poprzez dotarcie i umówienie spotkania z kluczowym decydentem, przeprowadzenie serii rozmów i prezentacji handlowych, aż po negocjacje i podpisanie kontraktu. Prowadzi również podcast #HerraOnAir.
