Grywalizacja w programie ambasadorskim – Bosch Polska
Grywalizacja to nie chwilowa moda, to poważne narzędzie, które przekłada się na sukces programu Employee Advocacy.
O tym jak programy ambasadorskie mogą czerpać z gamingu Aleksandra Woźnicka i Ida Szatkowska opowiadały na podstawie Bosch Polska, ale wymieniały również dobre praktyki z Deloitte, Allegro, Cisco i The HEINEKEN Company.
Grywalizacja w programach EA działa, ale nie ze względu na punkty i nagrody, ale na to, że ludzie czują się dostrzeżeni i mają motywację do tego, by zdrowo ze sobą rywalizować.
Wystarczy system odznak i punktów, bo pozwala dostrzec progres. Codzienne obowiązki przestają być nudne, gdy zmienisz je w misję.
A jeżeli chcesz sprawdzić, jak grywalizację wspiera platforma Sharebee, to zapraszamy tutaj: umów bezpłatne demo.
Posumowanie graficzne wystąpienia opracowała Sylwia Chmielewska (rysuję EVENTY).
