Przejdź do treści

Grywalizacja w programie ambasadorskim – Bosch Polska

Sylwia Chmielewska
Marketing Managerka w Sharebee

Grywalizacja to nie chwilowa moda, to poważne narzędzie, które przekłada się na sukces programu Employee Advocacy.

O tym jak programy ambasadorskie mogą czerpać z gamingu Aleksandra Woźnicka i Ida Szatkowska opowiadały na podstawie Bosch Polska, ale wymieniały również dobre praktyki z Deloitte, Allegro, Cisco i The HEINEKEN Company.

Grywalizacja w programach EA działa, ale nie ze względu na  punkty i nagrody, ale na to, że ludzie czują się dostrzeżeni i mają motywację do tego, by zdrowo ze sobą rywalizować.

Wystarczy system odznak i punktów, bo pozwala dostrzec progres. Codzienne obowiązki przestają być nudne, gdy zmienisz je w misję.

A jeżeli chcesz sprawdzić, jak grywalizację wspiera platforma Sharebee, to zapraszamy tutaj: umów bezpłatne demo.

Grywalizacja w programie ambasadorskim_case study Bosch Polska_ LinkedinLocalVirtual by Sharebee_grafika Sylwia Chmielewska

Posumowanie graficzne wystąpienia opracowała Sylwia Chmielewska (rysuję EVENTY).

Sylwia Chmielewska
Marketing Managerka w Sharebee
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu