Przejdź do treści

Jak branding zwiększa wartość firmy – Franciszek Georgiew i Ania Ledwoń – Blacha

Sharebee

🟡 Czy wybranie sobie za symbol 🐵 małpy, 🐅 tygrysa czy 🐝 pszczoły ma sens w „poważnym biznesie”?

🟡 Jak określa się wartości firmy i układa komunikację?

🔵 W jaki sposób budować markę organizacji poprzez ludzi?

O tym podczas panelu dyskusyjnego na #linkedinlocalvirtual Marcin Sokołowski rozmawiał z Franciszkiem Georgiewem i Anią Ledwoń – Blachą. To była wielowątkowa rozmowa z której wyciągnąć można wiele praktycznych porad. Polecamy nagranie!

Podsumowanie graficzne przygotowała Sylwia Chmielewska.

Ania Ledwoń Blacha i Franciszek Georgiew jak branding zwiększa wartość firmy grafika Sylwia Chmielewska

 

 

Sharebee

Przeczytaj także

Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu