Przejdź do treści

Jak rozruszać społeczność wokół CEO?

Sharebee

Spotkaliście się z sytuacją, że ktoś rozpoczyna swoją działalność w mediach społecznościowych, publikuje pierwsze całkiem udane posty, a reakcja sieci jest znikoma? Jak sobie poradziliście w takiej sytuacji?


To trudny moment, szczególnie gdy dotyka marketera lub PR-owca, gdy startuje z profilem CEO, po długich bataliach przekonywania szefa, że warto być aktywnym w social mediach.

Marcin Sokołowski zapytał ekspertkę od Personal Brandingu Dr. Natalia Wiechowski, jak poradzić sobie w takiej sytuacji. Jak zbudować zasięg i zaangażowaną grupę ludzi wokół prezesa naszej spółki.

Sprawdźcie sami:

– dlaczego człowiek jest istotą stadną i jak to wykorzystać?

 –

jak działa algorytm LinkedIn i jak „pomóc” mu lubić publikacje naszego prezesa?

  

– jak zbudować zaangażowaną społeczność wokół aktywności CEO na LinkedIn?

Kolejne odcinki już niebawem – stay tuned!

Sharebee
Udostępnij:
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu