Jak rozruszać społeczność wokół CEO?
Spotkaliście się z sytuacją, że ktoś rozpoczyna swoją działalność w mediach społecznościowych, publikuje pierwsze całkiem udane posty, a reakcja sieci jest znikoma? Jak sobie poradziliście w takiej sytuacji?
To trudny moment, szczególnie gdy dotyka marketera lub PR-owca, gdy startuje z profilem CEO, po długich bataliach przekonywania szefa, że warto być aktywnym w social mediach.
Marcin Sokołowski zapytał ekspertkę od Personal Brandingu Dr. Natalia Wiechowski, jak poradzić sobie w takiej sytuacji. Jak zbudować zasięg i zaangażowaną grupę ludzi wokół prezesa naszej spółki.
Sprawdźcie sami:
– dlaczego człowiek jest istotą stadną i jak to wykorzystać?
–jak działa algorytm LinkedIn i jak „pomóc” mu lubić publikacje naszego prezesa?
– jak zbudować zaangażowaną społeczność wokół aktywności CEO na LinkedIn?
Kolejne odcinki już niebawem – stay tuned!