Przejdź do treści

Marka osobista lidera na LinkedIn – Natalia Florek

Sharebee

Jak budować markę osobistą lidera na LinkedIn? Najlepiej robić to z głową 😎.

O tym jak powinien wyglądać dobry Boss Branding opowiadała Natalia Florek na scenie #LinkedinLocalVirtual. Kluczowa wskazówka to:

Ludzie nie są tak naprawdę zainteresowani Waszymi produktami czy usługami. Ludzi interesują inni ludzie.

Dlatego warto pokazywać swoją wiedzę i eksperckość, ale nie zapominając o ludzkiej perspektywie.

Sprawdza się:

  • Dobrze dopracowany profil,
  • Działania pokazujące produkt i zespół,
  • Storytelling, kulisy zarządzania organizacją,
  • Edukowanie społeczności,
  • Autentyczność.

Grafikę z podsumowaniem przygotowała Sylwia Chmielewska

Warsztaty LinkedIn – Boss Branding

Jeżeli Twój zespół potrzebuje wsparcia w działaniach na niebieskiej platformie dla profesjonalistów, to zapraszamy na warsztaty LinkedIn.

Jesteśmy praktykami. Nie robimy szkoleń tylko warsztaty, które uczestnicy oceniają na 9.2 w 10-stopniowej skali. Przeprowadzamy ok. 100 zamkniętych warsztatów rocznie, dbając o ich jakość, merytorykę i zaangażowanie uczestników. Odezwij się na hello@sharebee.pl 

Wybierz swój temat:

  • Profil firmowy na LinkedIn
  • Employee Advocacy
  • Social Selling
  • Treści – jak mówić, żeby nas słuchano
  • Boss Branding
  • Linkedin Sales Navigator
Sharebee
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu