Marka osobista lidera na LinkedIn – Natalia Florek
Jak budować markę osobistą lidera na LinkedIn? Najlepiej robić to z głową 😎.
O tym jak powinien wyglądać dobry Boss Branding opowiadała Natalia Florek na scenie #LinkedinLocalVirtual. Kluczowa wskazówka to:
Ludzie nie są tak naprawdę zainteresowani Waszymi produktami czy usługami. Ludzi interesują inni ludzie.
Dlatego warto pokazywać swoją wiedzę i eksperckość, ale nie zapominając o ludzkiej perspektywie.
Sprawdza się:
- Dobrze dopracowany profil,
- Działania pokazujące produkt i zespół,
- Storytelling, kulisy zarządzania organizacją,
- Edukowanie społeczności,
- Autentyczność.
Grafikę z podsumowaniem przygotowała Sylwia Chmielewska
Warsztaty LinkedIn – Boss Branding
Jeżeli Twój zespół potrzebuje wsparcia w działaniach na niebieskiej platformie dla profesjonalistów, to zapraszamy na warsztaty LinkedIn.
Jesteśmy praktykami. Nie robimy szkoleń tylko warsztaty, które uczestnicy oceniają na 9.2 w 10-stopniowej skali. Przeprowadzamy ok. 100 zamkniętych warsztatów rocznie, dbając o ich jakość, merytorykę i zaangażowanie uczestników. Odezwij się na hello@sharebee.pl
Wybierz swój temat:
- Profil firmowy na LinkedIn
- Employee Advocacy
- Social Selling
- Treści – jak mówić, żeby nas słuchano
- Boss Branding
- Linkedin Sales Navigator