Mierzenie efektów Employer Brandingu – Martyna Skalska
Punktem wyjścia dla EBowców jest zrozumienie kontekstu biznesowego organizacji, dopiero po odrobieniu tej lekcji można iść ze swoimi propozycjami na zarząd.
Garść konkretów podrzuciła Martyna Skalska z Philip Morris International, omawiając poszczególne wskaźniki:
🟡liczba wyświetleń danej strony www,
🟡liczba CV, która spłynęła poprzez posty ambasadorów i ambasadorek,
🟡wielkość zatrudnienia,
🟡 markę pracodawcy,
🟡 rotację i retencję,
🔵 eNPS.
Podstawowe zasady są takie, by wychodzić od celów, mieć dane i mierniki, które na bieżąco analizujemy, a następnie wychodzić do biznesu z konkretnymi rekomendacjami działań.
Martyna podzieliła się swoim przepisem na to, jak o EB rozmawiać z zarządem i biznesem. Zapraszamy do obejrzenia nagrania!
Podsumowanie graficzne przygotowała Sylwia Chmielewska.