Przejdź do treści

Mierzenie efektów Employer Brandingu – Martyna Skalska

@editors
Content Manager

Punktem wyjścia dla EBowców jest zrozumienie kontekstu biznesowego organizacji, dopiero po odrobieniu tej lekcji można iść ze swoimi propozycjami na zarząd.

Garść konkretów podrzuciła Martyna Skalska z Philip Morris International, omawiając poszczególne wskaźniki:

🟡liczba wyświetleń danej strony www,

🟡liczba CV, która spłynęła poprzez posty ambasadorów i ambasadorek,

🟡wielkość zatrudnienia,

🟡 markę pracodawcy,

🟡 rotację i retencję,

🔵 eNPS.

Podstawowe zasady są takie, by wychodzić od celów, mieć dane i mierniki, które na bieżąco analizujemy, a następnie wychodzić do biznesu z konkretnymi rekomendacjami działań.

Martyna podzieliła się swoim przepisem na to, jak o EB rozmawiać z zarządem i biznesem.  Zapraszamy do obejrzenia nagrania!

Podsumowanie graficzne przygotowała Sylwia Chmielewska.

Martyna Skalska mierzenie efektów EB

 

 

@editors
Content Manager

Przeczytaj także

Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu