LinkedIn
3 minuty
Powiadom pracownika o aktualnościach firmowych na LinkedIn

Prowadzisz firmowe działania na LinkedIn? Warto by Twoi pracownicy wiedzieli o nich pierwsi i mogli Cię wesprzeć w szerzeniu treści w sieci i wśród klientów. Sprawdź jak to zrobić!
Zdarzyło Ci się, że o działaniach własnej firmy dowiedziałeś się z social mediów?
Coraz częściej słyszymy takie głosy z otoczenia. Dotarły one również do LinkedIn, który w odpowiedzi na to zjawisko wprowadza nową funkcjonalność.
Największa platforma społecznościowa dla biznesu właśnie udostępniła opcję powiadamiania pracowników o nowej treści pojawiającej się na stronie firmowej
Jak to działa?
Administrator firmowej Linkedin Page może powiadamiać pracowników firmy o nowej aktualności raz na 7 dni, zaś pracownik otrzymuję informację o wpisie w formie powiadomienia.
Jak powiadomić pracowników? Wyjaśniamy krok po kroku
- Opublikuj aktualizację na stronie firmowej
- Kliknij ikonkę „więcej” na danej aktualizacji
- Wybierz opcję „Powiadom pracowników o publikacji”
- Potwierdź swój wybór – zobaczysz tutaj ile osób otrzyma powiadomienia
- …i gotowe 🙂

Sharebee
Tagi:
LinkedIn