Recykling treści: czym jest i jak go stosować?
Tego pana chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Łukasz Kosuniak na scenie Linkedin Local Virtual jest od początku. Od 6 edycji dołącza do grona osób prelegujących i od 6 edycji jego prezentacja ląduje na podium.
Na marketingu B2B zna się jak mało kto. Wydał książki „ABC marketingu B2B” i „To jest social selling”. Aktywnie działa na LinkedIn dzieląc się swoją wiedzą z zakresu marketingu B2B i social sellingu.
Recykling treści: jak wdrożyć go w małej i średniej firmie?
🟡 Który element lejka sprzedażowego realizują rożne formaty dostarczanych treści?
🟡 Jak zautomatyzować działania recyklingu treści?
🟡 Do kogo i jakie treści tworzyć w marketingu B2B?
🟣 Jak sztuczna inteligencja może pomóc nam w działaniach?
Podsumowanie wystąpienia
Najważniejsze wskazówki od Łukasza Kosuniaka zebrane zostały na notatce graficznej, którą znajdziesz poniżej. Chcesz pobrać notatkę?
- Kliknij prawym przyciskiem myszy.
- Otwórz grafikę w nowej karcie.
- Pobierz na swój nośnik.