Przejdź do treści

Wideo w sprzedaży – Dariusz Borowski

Sharebee
Większe zasięgi niż posty tekstowe. Nawet 3x!!! Ludzie zapamiętują osoby które widzą w nagraniach Pomaga to nam budować pierwsze wrażenia podczas spotkań z klientami. Oni już cię znają. Wiedzą jak wyglądasz.

Czy można w interesujący sposób nagrać wideo o poidełkach dla kur?

Tak, jeśli słuchasz instrukcji od Dariusz Borowski. Wystarczy pokonać typowe bariery:

🟡 te w Twojej głowie,

🟡 wyzwania technologiczne,

🟡 decyzję o tym, co chcesz powiedzieć,

🔵 strach przed publikacją.

A następnie wcisnąć przycisk: NAGRYWAJ.

Dzięki publikacji wideo i regularnej aktywności dajemy się poznać jako otwarci ludzie, eksperci. Szczególnie, gdy rozwiązujemy problemy naszych klientów.

Udowadniał Darek w trakcie wystąpienia na #LinkedinLocalVirtual. W nagraniu znajdziesz dodatkowe tipy i praktyczne wskazówki na nagrywanie krótkich materiałów wideo.

Podsumowanie graficzne przygotowała Sylwia Chmielewska.

Dariusz Borowski LLV wide sprzedażowe grafika Sylwia Chmielewska

 

 

Dlaczego używam wideo na LinkedInie?

  • Wideo jest jednym z trendów marketingu B2B
  • Większe zasięgi niż posty tekstowe. Nawet 3x!!!
  • Ludzie zapamiętują osoby które widzą w nagraniach
  • Pomaga to nam budować pierwsze wrażenia podczas spotkań z klientami. Oni już cię znają. Wiedzą jak wyglądasz.
  • Wideo jest unikatowe. Tylko jeden procent tworzy treści, dziewięć procent reaguje, komentuje i wchodzi w interakcje z treściami, 90% tylko co najwyżej ogląda.
  • Przez rosnącą dywersyfikację treści, ciężko być unikalnym w temacie. Wideo daję tę możliwość.

Wyróżnij się autentycznym, rzadko spotykanym i atrakcyjnym w konsumpcji formatem aby zostać zauważonym!

Od czego zacząć przygodę z wideo na LinkedInie?

  • 60-90 sekund materiału
  • Jedno miejsce
  • Jedno ujęcie
  • Brak planszy i grafik
  • Zamiast komplikować sobie życie SIĘGNIJ PO TELEFON!

Pamiętaj o historii, klarowność i logika wywodu, prowadź ludzi jak po sznurku żeby nie stracić uwagi.

Wypowiedź musi być ułożona w odpowiedni sposób. Ustrukturalizuj, ją.

Stres jest przed kamerą normalnym stanem. Staraj się przekuć go w energie do działania. Stań stabilnie, to zwiększy twoją pewność siebie. Zanim uruchomisz nagrywanie, popatrz w kamerę, pogadaj z obiektywem 2/3 minuty, mów do kamery jak do najlepszego przyjaciela.

Jeżeli chcesz porozmawiać o tym, jak pomagamy naszym klientom w prowadzeniu skutecznych programów Social Selling, umów bezpłatne demo platformy Sharebee. 

Sharebee
Udostępnij:

Większe zasięgi niż posty tekstowe. Nawet 3x!!!

Ludzie zapamiętują osoby które widzą w nagraniach

Pomaga to nam budować pierwsze wrażenia podczas spotkań z klientami. Oni już cię znają. Wiedzą jak wyglądasz.

Przeczytaj także

Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu