Wideo w sprzedaży – Dariusz Borowski
Czy można w interesujący sposób nagrać wideo o poidełkach dla kur?
Tak, jeśli słuchasz instrukcji od Dariusz Borowski. Wystarczy pokonać typowe bariery:
🟡 te w Twojej głowie,
🟡 wyzwania technologiczne,
🟡 decyzję o tym, co chcesz powiedzieć,
🔵 strach przed publikacją.
A następnie wcisnąć przycisk: NAGRYWAJ.
Dzięki publikacji wideo i regularnej aktywności dajemy się poznać jako otwarci ludzie, eksperci. Szczególnie, gdy rozwiązujemy problemy naszych klientów.
Udowadniał Darek w trakcie wystąpienia na #LinkedinLocalVirtual. W nagraniu znajdziesz dodatkowe tipy i praktyczne wskazówki na nagrywanie krótkich materiałów wideo.
Podsumowanie graficzne przygotowała Sylwia Chmielewska.
Dlaczego używam wideo na LinkedInie?
- Wideo jest jednym z trendów marketingu B2B
- Większe zasięgi niż posty tekstowe. Nawet 3x!!!
- Ludzie zapamiętują osoby które widzą w nagraniach
- Pomaga to nam budować pierwsze wrażenia podczas spotkań z klientami. Oni już cię znają. Wiedzą jak wyglądasz.
- Wideo jest unikatowe. Tylko jeden procent tworzy treści, dziewięć procent reaguje, komentuje i wchodzi w interakcje z treściami, 90% tylko co najwyżej ogląda.
- Przez rosnącą dywersyfikację treści, ciężko być unikalnym w temacie. Wideo daję tę możliwość.
Wyróżnij się autentycznym, rzadko spotykanym i atrakcyjnym w konsumpcji formatem aby zostać zauważonym!
Od czego zacząć przygodę z wideo na LinkedInie?
- 60-90 sekund materiału
- Jedno miejsce
- Jedno ujęcie
- Brak planszy i grafik
- Zamiast komplikować sobie życie SIĘGNIJ PO TELEFON!
Pamiętaj o historii, klarowność i logika wywodu, prowadź ludzi jak po sznurku żeby nie stracić uwagi.
Wypowiedź musi być ułożona w odpowiedni sposób. Ustrukturalizuj, ją.
Stres jest przed kamerą normalnym stanem. Staraj się przekuć go w energie do działania. Stań stabilnie, to zwiększy twoją pewność siebie. Zanim uruchomisz nagrywanie, popatrz w kamerę, pogadaj z obiektywem 2/3 minuty, mów do kamery jak do najlepszego przyjaciela.
Jeżeli chcesz porozmawiać o tym, jak pomagamy naszym klientom w prowadzeniu skutecznych programów Social Selling, umów bezpłatne demo platformy Sharebee.