LinkedIn
90 – 120 min czytania

Beeblia LinkedIna 2023

Wszystko, co chcesz wiedzieć o LinkedIn, ale boisz się zapytać.

Beeblia LinkedIna 2023 to raport z danymi, statystykami. Zaprosiliśmy ekspertki i ekspertów, którzy podzielili się swoimi spostrzeżeniami i dali merytoryczny wsad.

Oddajemy w Twoje ręce praktyczny materiał, który będzie jednocześnie przewodnikiem i pomocą w podjęciu decyzji, czy warto wejść na LinkedIn, a także pokaże, jakie działania mogą przynieść oczekiwane rezultaty.

Czy warto być na LinkedIn?

Gdy w 2016 roku Microsoft ogłosił, że kupuje LinkedIn za 26 miliardów dolarów, było to spore zaskoczenie dla rynku. Bardzo szybko okazało się, że ta zmiana stała się dla LinkedIn paliwem do dynamicznego wzrostu, a dla Microsoftu – jedną z lepszych inwestycji.

W 2023 roku LinkedIn w Polsce przekroczył właśnie 6 milionów użytkowników. Czy to imponująca liczba? Jako baza – jeszcze nie, ale tempo wzrostu na poziomie 45 tysięcy nowych użytkowników miesięcznie robi wrażenie.

Dokąd zmierzamy? Naszym zdaniem w Polsce urośniemy do poziomu 17-18 milionów kont. Skąd taki wniosek? Przeczytaj Beeblię, żeby poznać możliwe scenariusze działania.

Co znajdziesz w Beeblii?

Przygotowaliśmy dla Ciebie dziewięć napakowanych wiedzą rozdziałów.

Znajdziesz tu zarówno informacje o samej platformie LinkedIn, jak również o działaniach Employee Advocacy i Social Selling, które dzięki niej można realizować.

Opieramy się na doświadczeniu klientów Sharebee, więc nie jest to pusta teoria, ale realne case`y.

01

LinkedIn w Polsce

Liczba użytkowników, tempo wzrostu, doświadczenie zawodowe. Wszystko to, co może Ci się przydać do określania grupy docelowej.

02

LinkedIn na świecie

Planujesz zagraniczną ekspansję? Program Social Selling? Warto wiedzieć, jak wygląda użytkowanie platformy w docelowym kraju. Tutaj znajdziesz przegląd najważniejszych danych.

03

Profile firmowe na LinkedIn

Czym różnią się od osobistych? Jak je założyć i prowadzić? Jakie cele realizują? Co można mierzyć?

04

Profile prywatne na LinkiedIn

Jakie spełniają cele? Po co budować markę osobistą na LinkedIn? Jakie są ulubione formaty treści użytkowników LinkedIn? Jak rozwinąć profil krop po kroku?

05

Profile Premium na LinkedIn

Czy za konto na LinkedIn warto zapłacić? Co dają plany Premium na LinkedIn i ile to kosztuje? Bartek Ziemiański podzielił się swoimi doświadczeniami.

06

Wszystko, co musisz wiedzieć o reklamach na LinkedIn

Czy reklama na LinkedIn jest droga? Kiedy warto zdecydować się na to rozwiązanie? O LinkedIn Ads opowiada Maja Konieczka z GroupM.

07

Employee Advocacy

Najlepsi influencerzy Twojej marki siedzą przy biurkach obok. Od czego zacząć, jak się przygotować, jakie zasoby trzeba mieć, jak zachęcić pracowników do włączenia się do programu?

08

Social Selling na LinkedIn

Czy na LinkedInie można sprzedawać? Jak robić to skutecznie? Czym profil sprzedawcy różni się od innych? Jak znaleźć idealnego Klienta?

09

O nas

Kim jesteśmy i dokąd zmierzamy? Poznaj ul Sharebee. Sprawdź, czy i jak możemy wesprzeć Twoją markę w rozwoju. Zobacz, czym się zajmujemy i jak działamy.