Employee Advocacy
20-30 min czytania

#Case study Program ambasadorski w Masterlease

Typowym wyzwaniem programów employee advocacy jest przekonanie ekspertów i ekspertek do publikowania na LinkedIn. Ambasadorzy z Masterlease na co dzień zajmują się samochodami – ich wynajmem, leasingiem oraz obsługą serwisową.

Czy to dobry temat na content? Oczywiście! Trzeba tylko odpowiednio się do tej podróży przygotować. Potrzebna będzie drużyna i jej opiekunowie. Do tego warsztaty LinkedIn, angażujący content i oczywiście – narzędzie.

30 ekspertek i ekspertów przy pomocy platformy Sharebee publikuje regularnie treści, które przez 10 miesięcy trwania programu wygenerowało:

  • 727 659 zasięgu,
  • 14 644 reakcji,
  • 2271 komentarzy,
  • 11 453 nowych kontaktów.

Pobierz ebooka i sprawdź, co stoi za sukcesem tego programu!

Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu