Ambasador marki pracodawcy – jak go wybrać?

Pytanie to wydaje się na pozór proste, jednak wiele organizacji popełnia błąd już na starcie programu Employee Advocacy, nie tworząc persony idealnego ambasadora oraz opisu jego zadań. A od tego przecież zależy skuteczność przyszłym działań i ustalenie kryteriów rekrutacji.
Przyjrzymy się temu tematowi razem z Mateuszem Jabłonowskim, konsultantem EB i autorem książki „Employee advocacy. Jak zarządzać programem ambasadorskim?”
Ze spotkania dowiesz się:
  • Jakie cechy i kompetencje charakteryzują dobrych ambasadorów marki,
  • W jaki sposób stworzyć job description,
  • Jak mapować naturalnych ambasadorów w organizacji,
  • Którymi kanałami promować program Employee Advocacy i jak prowadzić rekrutację.

Webeenar odbędzie się w czwartek 2.10, w godz. 10.00 – 11.00. Część merytoryczna potrwa 45 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs.

  

Ambasador marki pracodawcy – jak go wybrać?

Zarejestruj się na to wydarzenie

Dla kogo jest ten webeenar?

Zapraszamy każdą osobę, która chce pogłębić swoją wiedzę na temat prowadzenia programów Employee Advocacy, a w szczególności:

  • Specjalistów ds. marketingu i komunikacji, odpowiedzialnych za tworzenie strategii Employer Branding i budowanie zaangażowanej społeczności online,
  • Specjalistów ds. HR i rekrutacji, którzy chcą poznać nowoczesne metody pozyskiwania talentów,
  • Managerów i liderów zespołów, którzy pragną zrozumieć, jak wykorzystać LinkedIn do promowania projektów oraz budowania marki osobistej ekspertów i ekspertek.
Kto poprowadzi spotkanie?

Mateusz Jabłonowski – konsultant, trener i przede wszystkim pasjonat oraz praktyk employer brandingu, recruitment marketingu, komunikacji. Autor książki „Employer Branding. Praktyczny podręcznik” oraz „Employee advocacy. Jak zarządzać programem ambasadorskim?”.

Doświadczenie HR-owe zdobywał w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT, z którymi był związany przez ponad sześć ostatnich lat; w ramach tej działalności skutecznie realizował założenia z zakresu EB i komunikacji dla takich marek jak Allegro czy Miinto/Showroom.

Współtworzy warszawski zespół pasjonatów EB – EBMASTERS, ma za sobą liczne wystąpienia na konferencjach w branży HR, prowadzi też zajęcia na studiach podyplomowych. Obecnie doradza firmom w roli konsultanta i trenera, realizując swoją pasję do dzielenia się wiedzą i promocji dobrych praktyk na rynku pracy w Polsce.

Informacje organizacyjne o webeenarze

Webinar odbędzie się w czwartek, 2.10.2025 r., w godz. 10.00 – 11.00 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 45 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.