
Jak mądrze połączyć Employer Branding z Employee Advocacy
Marka pracodawcy ma swój głos. Pracownicy – każdy z nich ma własny. Kiedy te dwa brzmienia mówią o tym samym, powstaje autentyczna, wielowymiarowa opowieść, której nie da się podrobić.
Edyta Sander, Head of Employer Branding Operations w grupie MBE, opowie o tym, jak EB i EA mogą (i powinny) się wspierać.
Ze spotkania dowiesz się:
- gdzie w strategii EB umiejscowione są działania Employee Advocacy,
- jak wizerunek pracodawcy przenika się z narracją pracowników,
- czym jest ta osławiona autentyczność w przypadku ambasadorów marki,
- jak działania EB i EA łączą firmy świadome ich znaczenia.
Webeenar odbędzie się w czwartek 16.10, w godz. 10.00 – 11.00. Część merytoryczna potrwa 45 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs.
Dla kogo jest ten webeenar?
Zapraszamy każdą osobę, która chce pogłębić swoją wiedzę na temat prowadzenia programów Employee Advocacy, a w szczególności:
- Specjalistów ds. marketingu i komunikacji, odpowiedzialnych za tworzenie strategii Employer Branding i budowanie zaangażowanej społeczności online,
- Specjalistów ds. HR i rekrutacji, którzy chcą poznać nowoczesne metody pozyskiwania talentów,
- Managerów i liderów zespołów, którzy pragną zrozumieć, jak wykorzystać LinkedIn do promowania projektów oraz budowania marki osobistej ekspertów i ekspertek.
Kto poprowadzi spotkanie?
Edyta Sander to ceniona specjalistka z ponad 16-letnim doświadczeniem w marketingu rekrutacyjnym oraz employer brandingu.
Edyta zrealizowała projekty m.in. dla Allegro, Shell, czy State Street Bank, a jej strategie zdobyły prestiżowe nagrody, takie jak EBEA. Od 2017 roku jest związana z Grupą MBE, gdzie doradza klientom w zakresie budowania wizerunku pracodawcy oraz skutecznej komunikacji. Jest współautorką pierwszego w Polsce podręcznika do employer brandingu – „Employer Branding. Praktyczny Podręcznik”.
Jako wykładowczyni na studiach podyplomowych na AGH w Krakowie, prowadzi zajęcia z projektowania kampanii wizerunkowych. Współorganizuje również spotkania #EBMASTERS, które stały się kluczowym wydarzeniem dla entuzjastów employer brandingu w Polsce.
Informacje organizacyjne o webeenarze
Webinar odbędzie się w czwartek, 16.10.2025 r., w godz. 10.00 – 11.00 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 45 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.