Jak mierzyć efekty działań na LinkedIn

Ten LinkedIn ostatnio mi nie działa, nic tylko spadają mi zasięgi… Ale wiesz, że to nie tylko o zasięgi chodzi, prawda? Jeżeli prowadzisz profil osobisty, firmowy, czy też zarządzasz programem Employee Advocacy, to masz do dyspozycji o wiele więcej metryk i narzędzi, które pozwolą Ci monitorować efekty pracy.

Opowie o nich Bartek Ziemiański, trener LinkedIn z Sharebee, który wiele lat spędził pracując jako sprzedawca, więc liczb się nie boi.

Ze spotkania dowiesz się:

  • Jaki nowe rozwiązania analityczne przygotował LinkedIn w 2025 r.?
  • Zasięgi to za mało, teraz liczy się… konwersja,
  • W jaki sposób planować tematy i formaty postów na profilu osobistym i firmowym,
  • Jak platforma Sharebee pomaga zarządzać programem ambasadorskim.

Webeenar odbędzie się w czwartek 9.10, w godz. 10.00 – 11.00. Część merytoryczna potrwa 45 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs.

  

Jak mierzyć efekty działań na LinkedIn

Zarejestruj się na to wydarzenie

Dla kogo jest ten webeenar?

Zapraszamy każdą osobę, która chce pogłębić swoją wiedzę na temat wykorzystania LinkedIna, a w szczególności:

  • Specjalistów ds. marketingu i komunikacji, odpowiedzialnych za tworzenie strategii Employer Branding i budowanie zaangażowanej społeczności online,
  • Specjalistów ds. HR i rekrutacji, którzy chcą poznać nowoczesne metody rekrutacji,
  • Managerów i liderów zespołów, którzy pragną zrozumieć, jak wykorzystać LinkedIn do promowania projektów oraz budowania marki osobistej ekspertów i ekspertek.
Kto poprowadzi spotkanie?

Bartek Ziemiański –  ekspert od LinkedIna, gdzie działa zarówno prywatnie, jak i nadzorując programy Employee Advocacy i Social Selling u klientów Sharebee. Marketing i sprzedaż nie mają przed nim tajemnic, siedzi w tej branży od kilkunastu lat. Zostało to docenione i wyróżniony został na liście 100 Polskich Osobowości Marketingu.

Wierzy w to, że najlepszymi ambasadorami marki są ludzie, dlatego prowadzi warsztaty z wykorzystania LinkedIn, których celem jest zmotywowanie uczestników i uczestniczek do aktywności na tej platformie. Buduje to marki osobiste oraz markę pracodawcy.

Bartek jest także wykładowcą w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu oraz w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, gdzie prowadzi zajęcia związane z social media.

Realizuje złożone projekty dla globalnych firm, takich jak Allegro, Mastercard, Orange, Asseco, E.ON, Pekao, Ford, co świadczy o jego doświadczeniu i umiejętnościach w branży. Jego doświadczenie  pozwala na skuteczne wykorzystanie narzędzi online w celu promocji firmy oraz pozyskiwania kandydatów na rynku pracy.

Informacje organizacyjne o webeenarze

Webinar odbędzie się w czwartek, 9.10.2025 r., w godz. 10.00 – 11.00 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 45 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.