Jak mierzyć skuteczność programów Social Selling – case study Dell Technologies i Monday Comms
Z tego spotkania dowiesz się:
- Jak wyglądał proces wdrożenia programu Future Sales w Dell Technologies,
- Z jakimi wyzwaniami spotkali się ownerzy w obszarze mierzenia wyników,
- Jakie KPI zostały przyjęte i jakie program przyniósł rezultaty
Dla kogo jest ten webinar?
Webinar dedykowany jest dyrektorom, managerom i specjalistom sprzedaży w średnich i dużych firmach, którzy zastanawiają się jak wdrożyć Social Selling oraz jak mierzyć jego skuteczność.
Social selling nie sprowadza się tylko do tego, by sprzedawać poprzez media społecznościowe. A na pewno nie w pierwszej wiadomości ????
Podstawowym założeniem programów Social Sellingowych jest budowanie relacji z potencjalnymi klientami, które w efekcie prowadzić mogą do transakcji. Doświadczeni handlowcy wiedzą, że zaangażowanie owocuje. Jak jednak projektować, wdrażać i mierzyć takie programy?
Swoimi doświadczeniami podzielą się praktycy: Katarzyna Sitarska, Marcin Morawski i Adrian Domański.
Kto go poprowadzi?
Katarzyna Sitarska – konsultant social i digital selling z 13-letnim doświadczeniem w sprzedaży B2B
w branży IT. Wspólnie z Monday realizuje Akademię Social Selling Experts dla Partnerów i Dystrybutorów (kilkadziesiąt firm IT) oraz Program Future Sales dla działu handlowego direct Dell Technologies.
Marcin Morawski – związany z Dell od października 2014 roku, przez 6 ostatnich lat był szefem marketingu w Polsce. Zarządzał pełnym portfolio Dell Technologies i odpowiadał za wykorzystanie pełnego potencjału biznesowego spółki, zarządzając całym zespołem marketingowym firmy. W styczniu 2023 awansował na stanowisko regional marketing team lidera w Polsce, Izraelu i Czechach.
Adrian Domański – pełni rolę Head of Sales-Driven Marketing w Monday Comms oraz Digital Customer Journey & Marketing Communications dla Dell Technologies. Zarządza milionowymi budżetami marketingowymi, współtworzy strategie marketingowe, komunikacyjne i sprzedażowe oraz realizuję projekty, które faktycznie przecierają szlaki w marketingu B2B, nie tylko w Polsce, ale także na skalę światową.