
Plan marketingowy dla Twojej firmy na 2026 r.
- Najważniejsze trendy marketingowe 2026 roku,
- Jak AI zmienia sposób tworzenia i dystrybucji treści,
- Budowanie autentyczności i społeczności wokół marki.
Webeenar odbędzie się w czwartek 13.11, w godz. 10.00 – 11.00. Część merytoryczna potrwa 45 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs.
Dla kogo jest ten webeenar?
Zapraszamy każdą osobę, która chce pogłębić swoją wiedzę na temat nowoczesnego marketingu, a w szczególności:
- Specjalistów ds. marketingu i komunikacji, odpowiedzialnych za tworzenie contentu firmowego i budowanie zaangażowanej społeczności online,
- Managerów i liderów zespołów, którzy pragną zrozumieć, jak wykorzystać LinkedIn do promowania projektów oraz budowania marki osobistej ekspertów i ekspertek,
- Handlowców chcących świadomie budować markę osobistą w 2025 r.
Kto poprowadzi spotkanie?
Igor Bielobradek – Head of digital marketing w Deloitte Poland; specjalista pomagający firmom B2B w zakresie content marketingu, generowania leadów, automatyzacji marketingu oraz szeroko pojętej komunikacji w internecie; autor bloga: www.b2b-marketing.pl.
Informacje organizacyjne o webeenarze
Webinar odbędzie się w czwartek, 13.11.2025 r., w godz. 10.00 – 11.00 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 45 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.