Plan marketingowy dla Twojej firmy na 2026 r.

Rok 2026 przyniesie nowe wyzwania i szanse w marketingu – od wykorzystania sztucznej inteligencji, po tworzenie angażujących doświadczeń dla klientów.
Podczas spotkania pokażemy, jak przygotować strategie, które nadążą za zmianami i realnie wzmocnią Twoją markę.
Opowie o tym Igor Bielobradek, Head of Digital Marketing B2B w Deloitte.
Podczas webeenaru dowiesz się:
  • Najważniejsze trendy marketingowe 2026 roku,
  • Jak AI zmienia sposób tworzenia i dystrybucji treści,
  • Budowanie autentyczności i społeczności wokół marki.

Webeenar odbędzie się w czwartek 13.11, w godz. 10.00 – 11.00. Część merytoryczna potrwa 45 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs.

  

Plan marketingowy dla Twojej firmy na 2026 r.

Zarejestruj się na to wydarzenie

Dla kogo jest ten webeenar?

Zapraszamy każdą osobę, która chce pogłębić swoją wiedzę na temat nowoczesnego marketingu, a w szczególności:

  • Specjalistów ds. marketingu i komunikacji, odpowiedzialnych za tworzenie contentu firmowego i budowanie zaangażowanej społeczności online,
  • Managerów i liderów zespołów, którzy pragną zrozumieć, jak wykorzystać LinkedIn do promowania projektów oraz budowania marki osobistej ekspertów i ekspertek,
  • Handlowców chcących świadomie budować markę osobistą w 2025 r.
Kto poprowadzi spotkanie?

Igor Bielobradek – Head of digital marketing w Deloitte Poland; specjalista pomagający firmom B2B w zakresie content marketingu, generowania leadów, automatyzacji marketingu oraz szeroko pojętej komunikacji w internecie; autor bloga: www.b2b-marketing.pl.

Informacje organizacyjne o webeenarze

Webinar odbędzie się w czwartek, 13.11.2025 r., w godz. 10.00 – 11.00 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 45 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.